کد خبر: ۹۲۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۸
ساعت ۶ بعد از ظهر ساکنان منطقه‌ای در محدوده نبرد با مأموران کلانتری ۱۳۲ تماس گرفته و گزارش خودروی رها شده‌ای را اعلام کردند.

جنایت تکان‌دهنده در خودروی ال ۹۰به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: ساعت ۶ بعد از ظهر ساکنان منطقه‌ای در محدوده نبرد با مأموران کلانتری ۱۳۲ تماس گرفته و گزارش خودروی رها شده‌ای را اعلام کردند.

مرد جوان در تماس با پلیس گفت: دو ساعتی می‌شود که یک خودروی ال ۹۰ مقابل خانه‌مان پارک شده است. درهای خودرو باز و سوئیچ هم روی آن است اما کسی هم در این مدت به سراغ خودرو نیامده و مشکوک به نظر می رسد.

با این گزارش، مأموران کلانتری بلافاصله راهی محل شده و در بازرسی از خودرو، داخل صندوق عقب با جسد مرد ۵۵ ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. با استعلام پلاک خودرو هویت مالک آن به نام کوروش به‌دست آمد.

در تحقیق از خانواده کوروش مشخص شد او صبح خانه را ترک کرده تا به محل کارش که یکی از ادارات دولتی بود برود و بعد از آن دیگر خبری از او نداشته‌اند. با شناسایی جسد از سوی خانواده‌اش هویت مقتول محرز شد.به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات برای شناسایی انگیزه و عامل این قتل ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: