کد خبر: ۹۲۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۸
آکادمی استقلال در تابستان امسال اردوهای آماده سازی بازیکنان رده پایه را برگزار کرده است.

اردوهای آماده سازی آکادمی استقلال برای تمامی رده‌های پایهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فعالیت آکادمی باشگاه استقلال تهران در تمامی رده‌های پایه پیش از شروع فصول مسابقاتی به صورت منظم پیش رفته است.

سوای بازیکنان بزرگسال که در اردوی ترکیه حضور دارند، رده‌های پایه هم اردوهای درون مرزی داشتند و مسابقات مختلف برای آماده سازی را پشت سر گذاشتند تا به بهترین شکل ممکن برای مسابقات آماده شوند.

بازیکنان رده امید استقلال به همراه آرش برهانی در اردوی سمنان و علی آباد کتول شرکت کردند، بازیکنان رده نونهالان با هدایت امین منوچهری به نوشهر رفتند، رده نوجوانان در قزوین اردو برگزار کردند و جوانان هم در آمل تمریناتشان را برگزار کردند.

در همین راستا بازیکنان تیم نوجوانان استقلال در دیداری دوستانه به مصاف تیم پرسپولیس رفتند که با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: