کد خبر: ۹۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
بیش از یک سال پیش، هوآوی اعلام کرد که با سازنده چینی خودرو‌های برقی Arcfox برای تولید یک خودروی الکتریکی لوکس با فناوری HI هوآوی (Huawei Inside) همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: بیش از یک سال پیش، هوآوی اعلام کرد که با سازنده چینی خودرو‌های برقی Arcfox برای تولید یک خودروی الکتریکی لوکس با فناوری HI هوآوی (Huawei Inside) همکاری خواهد کرد.

 
 

خودرو برقی هوآوی وارد مرحله تولید انبوه شد

این قابلیت صفحه نمایش هوشمند مجهز به سیستم عامل HarmonyOS هوآوی و تکنولوژی HiCar را با قابلیت رانندگی خودکار سطح ۳ ترکیب می‌کند. Arcfox Alpha-S اولین خودروی برقی در جهان با کابین هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی هوآوی و مجهز به فناوری "هوآوی اینساید" است که مجموعه کاملی از ویژگی‌های هوشمند و خودکار توسعه‌یافته توسط این غول تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

خودرو برقی هوآوی وارد مرحله تولید انبوه شد

این خودرو، اکنون وارد تولید انبوه شده است. سیستم رانندگی خودکار این خودروی الکتریکی قادر است محاسبات 400TOP را انجام دهد و فناوری‌های حسگر زیادی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به سه سنسور LiDAR، شش سنسور رادار mmW، دوازده سنسور اولتراسونیک، نه سنسور ADS و چهار دوربین دید فراگیر اشاره کرد. Arcfox Alpha-S به تعداد محدود از ماه ژانویه در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این خودرو اکنون در کارخانه تولید ژنجیانگ وارد تولید انبوه شده است. قیمت خودروی Arcfox Alpha-S از حدود ۵۸۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. این نسخه فقط رانندگی خودکار در بزرگراه را ارائه می‌دهد.

خودرو برقی هوآوی وارد مرحله تولید انبوه شد

قیمت نسخه کاملا خودران آن از ۶۳۸۰۰ دلار آغاز خواهد شد. Arcfox Alpha-S حداکثر قدرت ۴۷۳ کیلووات (۶۴۳ اسب بخار) را ارائه می‌دهد. این خودرو می‌تواند به لطف گشتاور ۶۵۵ نیوتن‌متری خود در مدت ۳.۵ ثانیه از شتاب صفر به صد برسد. برخوداری از یک باتری ۸۰۰ ولتی با سرعت شارژ ۱۸۷ کیلو واتی، تنها در ۱۵ دقیقه این خودرو را از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌کند. برد این خودرو ۷۰۸ کیلومتر ادعا شده است، اما بدون دانستن ظرفیت باتری، تخمین واقعی بودن اعداد دشوار است. این خودرو با گارانتی مادام العمر و مسافت پیموده شده نامحدود ارائه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: