کد خبر: ۷۰۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۶۰۸
تلاش برای ساخت خودروهای بدون راننده در سالهای اخیر شتاب بیشتری پیدا کرده است و گفته می شود نسل آتی خودروها، خودروهای بدون راننده خواهد بود.
سریع ترین خودروی بدون راننده ساخته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  صدا و سیما، یک خودروی بدون راننده ساخته شد که ویژگی های خاصی دارد. این خودرو، سریع ترین خودروی بدون راننده ای است که تاکنون ساخته شده است.

این خودرو را یک شرکت نوپای آمریکایی در عرصه فناوری الکترونیک ساخته و به نمایش گذاشته است. مسئولان شرکت فارادای فیوچر که مرکز اصلی آن در شهر لاس وگاس آمریکا است می گویند خودروی اف اف 91 یک خودروی لوکس شاسی بلند بسیار زیبا و درعین حال جمع و جور است. تولید بازاری این خودرو در اوایل سال2018 شروع می شود.

مهندسان می گویند این خودرو به علت سامانه پیش راننده و شتابش، منحصر به فرد است زیرا می تواند در مدت کمتر از دو ثانیه، سرعت خودرو را صفر به شصت کیلومتر برساند. قیمت این خودرو ، یکصد و هشتاد هزار دلار است. تاکنون شصت و چهار هزار سفارش خرید به صورت رزور برای این خودرو عرضه شده است.

این تعداد بالای سفارش خودروی مذکور، کمی پس از رونمایی آن مطرح شده است. باتری های این خودرو به صورتی طراحی شده است که می تواند با هر بار شارژ، ششصد و هشت کیلومتر را طی کند. قدرت موتور این خودروی برقی، یک هزار و پنجاه اسب بخار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: