کد خبر: ۹۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۴
سردار حمیدی گفت:محدودیت‌های ترافیکی در روز عیدغدیر حداقلی است و در آن ساعات تردد جنوب به شمال خیابان ولیعصر آزاد است.

تمهیدات ترافیکی برای مهمانی ۱۰ کیلومتری در روز عید غدیربه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران : سردار حمیدی گفت:محدودیت‌های ترافیکی در روز عیدغدیر حداقلی است و در آن ساعات تردد جنوب به شمال خیابان ولیعصر آزاد است.

رییس پلیس راهور تهران گفت:برنامه‌ریزی که برای اجرای مراسم مهمانی ۱۰ کیلومتری در خیابان ولیعصر شده محدوده خط ویژه و پیاده‌رو ضلع غربی خیابان ولیعصر است.

به گفته سردار حمیدی به علت اینکه مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر است دیگر گردش‌ها در میدان ونک و میدان ولیعصر ممنوع و ضلع غربی در اختیار جمعیت حاضر در مراسم است.

او گفت: اتوبوس‌های بی‌آرتی شمال به جنوب از ایستگاه پارک‌وی به سمت خط ویژه چمران جنوب هدایت می‌شوند و از تقاطع نواب به سمت خیابان آزادی و در ادامه از چهارراه ولیعصر به میدان راه‌آهن تردد انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: