به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، همزمان با برگزاری همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با شعار “شستا؛ گام دوم، اقتصاد مردمی و ایران قوی” که روزهای 22و 23 تیر 1401 در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، 5 تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

اولین تفاهم نامه با عنوان “تفاهم نامه نهادهای انقلابی” در بخش افتتاحیه با حضور ایروانی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به امضاء رسید.

این تفاهم نامه ها فی مابین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و همچنین با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسید.


در پنل سوم با عنوان “تولید، سرمایه گذاری و تامین مالی” دومین تفاهم نامه بین شستا و صندوق توسعه ملی و سومین تفاهم نامه با بانک های ملت، تجارت و رفاه کارگران به امضاء رسید.



در پنل چهارم با موضوع “تولید، هم افزایی و ارزش آفرینی” چهارمین تفاهم نامه با عنوان “هم افزایی صندوق های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی” به امضاء رسید.

در این مراسم تفاهم نامه همکاری شستا با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی کارکنان فولادو همچنین سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به امضا رسید.

 

پنجمین تفاهم نامه نیز با حضور مدیران عامل هلدینگ ها و شرکت های تابعه شستا با موضوع “تفاهم نامه های هم‌افزایی درون گروهی” فی مابین هلدینگ دارویی تامین و هلدینگ صنایع عمومی تامین، هلدینگ سیمان تامین و رایتل و شرکت های تابعه شستا به امضا رسید.
شایسته ذکر است تا کنون پیش از تفاهم نامه هم‌افزایی درون گروهی میان شرکت های تابه شستا به امضا رسیده است که در آینده نزدیک نتایج آن منتشر می شود .

 


انتهای پیام/