کد خبر: ۹۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۴
ابراهیم تاتلیسس ، خواننده مشهور ترکیه، چندی پیش علیه پسر بزرگش، احمد تاتلیسس، سخنان سنگین و تکان دهنده ای بیان کرد.

حمله ناباورانه‌ی پسر ابراهیم تاتلیسس به پدرشبه گزارش خبرداغ به نقل از روزیاتو: ابراهیم تاتلیسس ، خواننده مشهور ترکیه، چندی پیش علیه پسر بزرگش، احمد تاتلیسس، سخنان سنگین و تکان دهنده ای بیان کرد.

به گفته او، پسرش به او خیانت کرده و درست در روزی که مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و به او تیراندازی شده، احمد به شرکت رفته و گاو صندوق شرکت را خالی کرده است!

او در مصاحبه ای گفته بود میخوام ازدواج کنم و تمام اموالم را به نام دوست دخترم بزنم. بعد از انتشار این مصاحبه ها، احمد بیکار ننشست و از دادگاه درخواست قیم برای پدرش کرده بود

درگیری بین ابراهیم تاتلیسس و پسر بزرگش احمد بیشتر شده است. این خواننده در برنامه زنده گفت زمانی که من را ترور کردند پسرم گاوصندوق شرکت را خالی کرد و او را متهم به «دزدی از شرکت در روز تیراندازی کرده بود».

پس از آن، احمد به دادگاه مراجعه کرد و خواست تا برای پدرش قیم منصوب شود. دلیل درخواست احمد این هست که برای محافظت از کیفیت زندگی و دستاوردهای ابراهیم تاتلیسس این تصمیم باید گرفته شود.

قیم به شخصی گفته می شود که مال یتیم یا ضعیف را اداره کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: