کد خبر: ۹۲۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۴
فرمانده یگان ویژه خوزستان از دستگیری دو قاتل و سارق فراری در یک درگیری مسلحانه با ماموران نوپو خبر داد و گفت: از این متهمان مهمات جنگی کشف شده است.

دستگیری ۲ قاتل و سارق فراری توسط نوپوبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : سردار محمد غزلی گفت: طی ابلاغ مأموریت شب گذشته جهت دستگیری سارقی مسلح در شهرستان آبادان بلافاصله عوامل نوپو یگان ویژه استان خوزستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از رصد و شناسایی موقعیت مهاجمان در یک ساختمان مسکونی واقع در محله ذوالفقاریه شهرستان آبادان، بلافاصله با توجه به نوع مأموریت محل از عوامل انتظامی تحویل گرفته شد.

سردار غزلی افزود: در پی تیراندازی این دو شرور مسلح به سمت مأمورین، عوامل نوپو فرصت هیچ‌گونه عرض اندامی را به این دو شرور نداده و با تیراندازی دقیق پای سمت راست قاتل مسلح را مورد هدف قرار دادند و درنهایت این دو شرور مسلح دستگیر شدند.

فرمانده یگان ویژه خوزستان در پایان گفت: تعداد یک قبضه سلاح کلاشینکف به علاوه سه تیغه خشاب و تعداد ۳۰ عدد فشنگ جنگی سلاح کلاشینکف و یک قبضه سلاح کمری کلت به همراه دو تیغه خشاب و تعداد ۱۴ عدد فشنگ ۹ میلیمتری کشف و ضبط شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: