کد خبر: ۹۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۲
جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز چهارشنبه گفته «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است. بولتون مدعی شده اطلاعیه اخیر وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تسهیل ورود افراد مرتبط با سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» بخشی از تلاش جو بایدن برای ورود به توافق هسته‌ای با ایران است.

جان بولتون: بایدن در برابر ایران وا داده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز چهارشنبه گفته «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور در برابر ایران وا داده است.

بولتون مدعی شده اطلاعیه اخیر وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تسهیل ورود افراد مرتبط با سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» بخشی از تلاش جو بایدن برای ورود به توافق هسته‌ای با ایران است.

جان بولتون گفت: «فکر می‌کنم این یک تصمیم فاجعه‌بار است. من دلیل آن را تا حد زیادی تلاش‌های ادامه‌دار دولت برای بازگشت به توافق هسته‌ای می‌دانم.»

ادعای جان بولتون در حالی مطرح شده که وزارت خارجه آمریکا ادعاهای منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اطلاعیه جدید این کشور با ایران مرتبط است را رد کرده‌اند.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌ بودند وزارت خارجه و امنیت داخلی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرده‌اند تا رویه قبلی دولت آمریکا در جلوگیری از ورود ایرانیانی به آمریکا که خدمت نظام وظیفه‌شان را در سپاه پاسداران گذرانده‌اند اصلاح کنند.

وزارت خارجه آمریکا گفته که هدف از صدور این اطلاعیه عدم جلوگیری از ورود افغانستانی‌هایی بوده که برای امنیت ملی آمریکا تهدید محسوب نمی‌شوند اما سابقا از ورودشان به آمریکا جلوگیری به عمل آمده است.

با وجود این، بایدن صدور این اطلاعیه را به ایران مرتبط دانسته و مدعی شده است: «این نشانه دیگری از وا دادن و تعظیم شدن در برابر ایران است.»

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران/ به خاطر نتیجه اعتماد ایران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و قطر به آمریکا جنایتکار بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶:۲۹
نتیجه مذاکره در این مدت 9 سال صفر!
جنایات آمریکا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد.
جنایات اروپا علیه مردم ایران سابقه 60 ساله دارد.
ایران درخواست‌هایی روی میز گذاشت که به برجام ربطی دارد و عملکرد، رفتار، دخالت و مداخله آمریکا به برجام ربطی ندارد.
آمریکا، مقصر اصلی بن‌بست در مذاکرات رفع تحریم‌ها

ترکیه جنایتکار ثابت کرد که فرقی با رژیم کودک کش، آدم کش، مسلمان کش صهیونیستی ندارد برای همه مردم دنیا هم ثابت شده است.

اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، آمریکا نفت سوریه را به عراق قاچاق می کند

آمریکا منشور سازمان ملل را رعایت نکرد
آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا بداد عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
آمریکا دیگر عضو برجام نیست.
دوران زور گویی آمریکا جنایتکار دیگر گذشته است.
فرانسه جنایتکار اگر قادر به انجام تعهداتش نیست بهتراست مانند آمریکا جنایتکار از برجام خارج شود.
فرانسه به همراه انگلیس و آلمان از سال 2015 تاکنون تعهدات خود را برجام انجام نداده است.
دوران زور گویی فرانسه جنایتکار دیگر گذشته است.

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص می کند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
ارتشی که به خودش رحم نمی‌کند
گزارش رسمی پنتاگون افشا کرد در 11 سال گذشته، ارتش آمریکا 135 هزار پرونده تجاوز و 509 هزار پرونده آزاد جنسی میان نظامیان آمریکا را ثبت کرده است، ارتشی که به خودش رحم نمی کند و گان آمار خودکشی درآن، از تعداد کشتگانش بیشتر است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
سال گذشته ۲۶ هزار تجاوز جنسي در ارتش آمريکا صورت گرفته است
وزارت دفاع آمريکا با اعلام افزايش ناگهاني سوءاستفاده هاي جنسي در ارتش اين کشور گفت که به دليل فراگير شدن اين مساله تلاش مي شود تا اقداماتي براي از ميان بردن آن صورت بگيرد. بسياري از قربانيان حملات جنسي ترجيح مي دهند به دليل ترس از حملات تلافي جويانه مجدد يا نداشتن اطمينان از مجازات بانيان اين حملات، اين مشکل را گزارش نکنند.
وزارت دفاع آمريکا با اعلام افزايش ناگهاني سوءاستفاده هاي جنسي در ارتش اين کشور گفت که به دليل فراگير شدن اين مساله تلاش مي شود تا اقداماتي براي از ميان بردن آن صورت بگيرد. به گزارش خبرگزاري شينهوا، طبق اين گزارش تخمين زده شده که 26 هزار تن از اعضاي ارتش آمريکا در سال 2012 مورد سوء استفاده هاي جنسي قرار گرفته اند. اين در حالي است که در سال 2011 اين آمار 19 هزار تن بوده است. ارتش آمريکا تنها در سال2012، 3374 مورد تجاوز جنسي را گزارش داده است. در حالي که اين رقم در سال 2011، 3192 مورد بوده است. گزارش پنتاگون دو روز پس از دستگيري رئيس يگان مبارزه با سوءاستفاده هاي جنسي در نيروي هوايي آمريکا به اتهام سوءاستفاده جنسي منتشر شده است. سناتور کريستين گيليبرند در جلسه غير علني کميته نيروهاي مسلح سنا با اشاره به فرد مذکور در نيروي هوايي به اتهام سوء استفاده جنسي گفت که وي اعتبار بزرگترين نيروي ارتش دنيا را خدشه دار کرده است. آمارهاي پنتاگون نشان مي دهند بسياري از قربانيان حملات جنسي ترجيح مي دهند به دليل ترس از حملات تلافي جويانه مجدد يا نداشتن اطمينان از مجازات بانيان اين حملات، اين مشکل را گزارش نکنند. سناتور «کارل لوين»، رئيس کميته نيروهاي مسلح سنا روز سه شنبه در يک جلسه استماع گفت طبق برآورد اين گزارش پنتاگون که براساس مصاحبه با افرادي گمنام انجام شده روزانه بيش از 70 مورد حمله جنسي به پرسنل نظامي مربوط مي شود.

ابراز نگراني اوباما از افزايش خشونت هاي جنسي در ارتش آمريکا
در همين حال باراک اوباما، رئيس جمهوري آمريکا در کنفرانس خبري مشترک با رئيس جمهوري کره جنوبي گفت: اگر براي ما مسجل شود که فردي در ارتش مرتکب چنين جرمي شده است، وي بايد حساب پس بدهد، به دست عدالت سپرده و در دادگاه نظامي محاکمه شود و در نهايت خلع درجه و اخراج شود. اين گونه جرايم ابدا پذيرفتني نيست. رئيس جمهوري آمريکا که با لحني حاکي از عصبانيت درباره اين موضوع سخن مي گفت، افزود: افرادي که مرتکب تعرض جنسي مي شوند، انسان هايي نفرت انگيز هستند. اين کار در جامعه عادي يک جرم است ولي زماني که فردي در ارتش دست به چنين کاري بزند، در واقع به لباس نظامي خود خيانت کرده است. اين وظيفه ماست که براي ريشه کن کردن چنين جرايمي از هيچ تلاشي مضايقه نکنيم. اوباما گفته از چاک هيگل، وزير دفاع آمريکا خواسته تلاش هايش را براي متوقف کردن اين حمله هاي جنسي افزايش دهد. رئيس جمهور آمريکا افزود او از اعضاي نيروهاي مسلح مي خواهد به طور مستقيم از فرماندهانشان بشنوند که چنين رفتارهايي نه تنها قابل قبول نيستند، بلکه غيرقانوني و خيانت به کشور هم هستند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، وجود موارد بي شمار تعرضات جنسي در ارتش آمريکا و به ويژه نيروي هوايي، موجي از انتقادات را عليه نيروهاي مسلح اين کشور به همراه آورده است. چندي پيش ديويد پترائوس، رئيس سابق سازمان جاسوسي آمريکا (سيا ) و ژنرال جان آلن، فرمانده نظاميان آمريکايي در افغانستان نيز به دليل ارتباطات نامشروع و جنسي مجبور به استعفا شده بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
به مناسبت ۱۲ تیر ؛ روز افشای حقوق بشر امریکایی :
ظالم ترین ناقض حقوق بشر مدعی حقوق بشر
ظالم ترین ناقض حقوق بشر مدعی حقوق بشر
حملات نظامی؛ ورود مستقیم نظامیان امریکایی به کشورها؛ دخالت های امریکایی ها در امور داخلی کشورهای مختلف و اقدامات ضد انسانی امریکا در دنیا فهرست وار بیان شده است.

فاش نیوز- در این نوشتار حملات نظامی؛ ورود مستقیم نظامیان امریکایی به کشورها؛ دخالت های امریکایی ها در امور داخلی کشورهای مختلف و اقدامات ضد انسانی امریکا در دنیا فهرست وار بیان شده است. سپس ظلم ها و جنایات امریکا در داخل کشور خویش ذکر شده است؛ آن گاه پرونده سنگین جنایات و ظلمهای امریکا بر ملت مسلمان ایران در طول 70 ساله اخیر و همچنین همسو سازی برخی از ایرانی ها برای اهداف سلطه توسط امریکایی ها بیان شده است در انتها ریشه و ماهیت استکباری امریکا ذکر شده است و در نهایت رسالت مسلمانان در برابر این شیطان پلید تبیین شده است

بشریت همواره دچار جنگ و نزاع بوده. بشردر گذشته دور از حکام مستبد محلی و از ظلم امپراطوری ها در ستم و رنج قرارداشته است.و در سه قرن اخیر کشورهای سلطه گر غربی و در راس ان شیطان بزرگ عامل ظلم و جنایت و مانع برقراری صلح و ارامش جهان بوده اند. و ملت مسلمان ایران نیز بعلت ماهیت اسلامی ضد ظلم و ستم، از کشورهای سلطه گر زخم های زیادی دیده و بخصوص در 70 سال اخیر؛ زخم های مستقیم از ایالات متحده امریکا را برپیکر خویش دارد.

شیطان بزرگ، بزرگترین ضد حقوق بشر: ده ها جنگ در سراسر دنیا، کودتا، تعداد زیاد زندان های تروریست پرور، کشتار، نفوذ در دولت ها و استعمار نوین، ترویج فساد، بردگی دنیا با دلار و نظام های خودساخته بین المللی، تحمیل برنامه هایشان به کشورها وتحمیل سبک زندگی منحط غربی و تلاش درجهت همسو سازی دولت ها و ملت ها با خود می باشد. و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند: "در این سه قرن، در همان حالی که غربی‌ها در عمل این جور مشغول جنایت بودند، روشنفکرانشان و متفکّرانشان برای دنیا قانون حقوق بشر کشف می کردند و وضع می کردند! یعنی این تناقض در عمل و قول، این ریاکاری غربی‌ها [مشهود است]. در عمل آن جور، در زبان این جور؛ کشورهای اروپایی، بعد هم آمریکا به معنای واقعی کلمه در سرتاسر دنیا انواع و اقسام جنایت ها را انجام دادند. خب اینها شاهکارهای تمدّن غرب است! " و بعبارتی اینها اسناد جنایات و ظلم های غرب و در راس آن امریکاست.

الف ) امریکا و غرب مبدع استعمار گسترده : بعد از قدم نحس 530 سال پیش آقای کریستف کلمب؛ آمریکا کشف نشد!، بلکه امریکا به اشغال نیروهای وارد شونده به این قاره در آمد؛ و کشتار وسیع سرخ پوستان و غارت از بومیان رخ داد. و دامنه استعمارگری از غرب آمریکای لاتین تا شرق آسیا صورت گرفت وکشورهای زیادی را مستعمره خویش کردند و تجارتِ برده با قریب به 12.5 میلیون برده ی آفریقایی نخستین سوغات امریکاییان وحشی بوده است. که البته امروزه نیز کشورهایی مانند ژاپن؛ آلمان وکره جنوبی با حضور چند ده هزار نفراز تفنگداران آمریکایی دراین کشورها؛که بارها دست به جنایاتی مثل تجاوز و تعرض به دختران زده اند؛ نمونه هایی از مستعمره مدرن می باشد.

ب ) حملات نظامی به کشورها و ظلمهای وارده به کشورها : حمله نظامی به کشورهای پاناما، مکزیک، هندوراس، گواتمالا، هائیتی، نیکاراگوا، السالوادور، یونان، فیلیپین، کوریا، هندوراس، سودان، کیوبا، ویتنام، حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی قذافی، پورتریکوخ، گرینادا و همچنین اشغال کشورهای نیکاراگوئه، هائیتی، دومینکن، اشغال کیوبا.، پاناما، کاستاریکا، اشغال چین در 90 سال پیش، لائوس، اکوادور، عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)، اشغال سومالی، حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده که بعدها ثابت شد القاعده را خود امریکایی ها تجهیز کرده اند!!! و جرائم جنگی آمریکا در افغانستان طی ۲۰ سال، حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل حمله خودسرانه به سوریه وکشتارغیرنظامیان در نتیجه هزاران حمله هوایی آمریکا سوغات امریکاییها بوده است.

ج) ورود مستقیم نظامیان امریکایی به کشورهای مختلف : ورود نظامی امریکا به کشور کلمبیا، ورود به کوریا و مغرب، ورود به هندوراس علیه انقلاب این کشور، ورود به دومینیکن، ورود به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رییس جمهور منتخب میگل داویا و بمباران کشورهای لیبی، لائوس، به راه انداختن جنگ توسط ناتو دریوگسلاوی و بعد 78 روز بمباران وبعد فروپاشی، درحالیکه جنگ جهانی تمام شده بود!! بمباران شهرهای هیروشیما و ناکازاکی و کشتار ۲۲۰٬۰۰۰ نفر از شهروندان و مشارکت در جنگ و جنایت و اشتراک در جنگ میان هندوراس و نیکارگوئه، جنگ جهانی اول، حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین بوده است.

د) دخالت های امریکایی ها در کشورها : امریکایی ها در انتخابات کشورهای پاناما، چین، مداخله 100 سال پیش در روسیه، ترکیه در 90 سال پیش، لبنان و.... مداخله داشته اند و مانع از اجرای دمکراسی و تحمیل فرد دست نشانده خود را داشته اند. و همچنین حمایت از گروههای ترویستی داشته اند؛ حمایت امریکا از گروههای مسلح علیه کارلوس، برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوئه، سرکوب قیام ضد امریکایی در فیلیپین، حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه نمونه هایی از تروریسم دولتی امریکایی ها می باشد. و نیز حمایت از حکومت های دیکتاتور مانندحمایت از رژیم بحرین در سرکوب قیام مردمی، اعلام پشتیبانی رسمی از آل سعود در جنگ این کشور علیه یمن نمونه هایی از اقدامات ضد بشری امریکایی هاست.

ه)سایر اقدامات ضد انسانی امریکا: حمایت همه جانبه و تمام قد از رژیم صهیونیستی، طراحی تجزیه کشورهای اسلامی؛ مانند تکه شدن ها از ایران؛ دو بخش شدن سودان؛ قره باغ از آذربایجان، کشمیر از بدنه پاکستان و هندوستان،کردستان عراق و سوریه؛ یمن ( دولت رییس جمهور فراری یمن و حوثی ها)؛ همچنین زورگویی در سازمان ملل و نهادهای بین المللی؛ پیمان شکنی‌های بین‌المللی؛ محکومیت کشورهای غیرتابع نظام سلطه؛ تورهای جذب مهاجران و بهره کشی استعماری واستکباری؛سلطه دلار بر اقتصاد دنیا و مصیبت برای کشورها؛ اسلام ستیزی؛ اسلام هراسی و مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام امریکایی و نهایتا می توان گفت که امریکایی ها منشا هر نوع فساد و تباهی وذلت ملل دیگرند. حقوق بشر واژه‌ای که کشورهای غربی به ویژه آمریکا خود را پرچمدار آن به جهان معرفی می‌کند.

و) ظلم ها و جنایات امریکا در داخل کشور خویش : وجود دموکراسی ظاهری، مشارکت سیاسی بسیار پایین، بحران مشرعیت داخلی، اشغال کاخ سیاه،ظلم وتجاوز، تبعیض نژادی کشتار سرخ‌پوستان بومی، برخوردهای خشن و غیرانسانی نیروهای پلیس با مردم وکشته شدن سالانه هزار نفر مردم؛ آمار رو به رشد عدم سلامت کودکان؛ پایمال شدن حقوق زنان با نا برابری‌های جنسیتی؛عدم وجود آزادی بیان مطبوعات؛ دارای فرسوده ترین زیرساخت ها (جاده‌ها، پل‌ها، سد‌ها، شبکه آب و برق‌ )؛ بدهی‌های مالی سنگین بیشتر آمریکایی‌ها ( با پیش خرکردن اقلام مورد نیاز خویش توسط کارت های اعتباری )؛ گران‌ترین هزینه‌های درمانی در جهان (سیستم درمانی کابوس‌وار)؛ بالاترین آمار زندانی در جهان ( از هر 100 هزار نفر، 724 نفر در زندان به سر می‌برند)؛بی تفاوتی درخصوص محرومین زیاد،، امار بالای بی خانمان ها؛ ناامن ترین امنیت داخلی (قتل گروهی در مدارس)؛ فروپاشی نهاد خانواده (خانواده تک والدی)، نسل اکثرا حرامزاده،؛ انسانیت مسخ شده، تلذذ حیوانی، بی عاری و بی عاطفگی، ماشین کنترل از راه دور بودن رییس جمهور امریکا می باشد. وبه همین دلایل نیزاکثریت آمریکایی‌ها ( 58 %) خواستار آن هستند که دولت به جای پرداختن به خارج از کشور، روی حل مشکلات در داخل تمرکز کند. که به این نظراکثریت نیز بی توجهند. براساس نشریه گلوبال تایمز در مقاله سال پیش «مو لئو»انبوه مشکلات و شکاف های درونی در ایالات متحده وجود داشته و لذا فروپاشی از درون را نوید می دهد.

ز) پرونده سنگین جنایات و ظلم های امریکا بر ملت مسلمان ایران در پیش از انقلاب: اشغال ایران بی‌طرف درجنگ جهانی دوم توسط متفقین که یکی از اعضای آن امریکا بوده؛ کودتای 28 مرداد 1332 بازگرداندن شاه ظالم به ایران و حمایت مستمر از او؛ شهادت دانشجویان ما در 16 اذر 1332، دولت‌های آمریکا و انگلیس طرحی وسیاست انکار؛آماده کرده بودند که در صورت دستیابی شوروی به منابع نفتی خاورمیانه؛ آمریکا و بریتانیا، ایران و عربستان را بمباران هسته‌ای کنند. حضور ۳۵هزار مستشار آمریکایی در ایران؛ که حقوق از ایران گرفته و به دخالت در کلیه امور کشاورزی و صنعت و.... ایران داشتند؛ سفارت امریکا مرکز طرحهای استعماری و فتنه علیه مبارزان بوده؛ ایجاد ساواک و تشدید اختناق در کشور؛ حمایت از شاه و اموزش نظام شاهنشاهی برای شکنجه و سرکوب مردم مسلمان؛ تحمیل کاپبتولاسیون وتحقیر ملت ایران؛مشارکت مستقیم در جنایت خونین 17 شهریور؛طراحی برقراری حکومت نظامی در ایران برای سرکوب انقلاب اسلامی؛ تلاش های زیاد آمریکا مانع شدن بر سر راه پیروزی انقلاب بوده است.

ح) جنایات و ظلمهای امریکا در بعد از انقلاب : مصادره اموال ایران؛ تجاوز نظامی به ایران که با شنهای ابایبل طبس شکست خورده و فرارکردند؛ طرحزی کودتای نوژه؛ حمایت از گروه های تروریستی و تجزیه طلب؛ تحریک عراق به تجاوز به ایران وحمایت تسلیحاتی و... در طول هشت سال جنگ تحمیلی؛ حمله به سکوهای نفتی ایران؛ حمله به هواپیمای ایران با ۲۹1 نفر مسافر و خدمه در 12 تیر ۱۳۶۷ توسط ناو جنگی آمریکا با 2 موشک هواپیما را ساقط و همه را تکه تکه کردند. وبجای عذر خواهی، مدال مبارزه دریافت کردند. حصر اقتصادی و اجرای تحریم‌های گسترده ضد ایرانی؛ ورود مستقیم آمریکا به جنگ ایران و عراق در خلیج فارس؛ هدایت و پشتیبانی نیروهای ضد انقلاب؛ طرح ادعاهای بی‌اساس علیه ایران وتهمت زنی مستمر؛ تحریک ارضی و نفتی همسایگان؛ اهانت به ایران ومحور شرارت ویاغی خواندن؛ حامی دزدان دریایی علیه نفتکشهای ایرانی؛ شبیخون فرهنگی؛ حمایت در فتنه های 78 و 88 و 82 و 86؛ اختصاص بودجه برای براندازی ایران؛ ترور دانشمندان هسته ای و موشکی؛ به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی؛ تحمیل متن برجام؛ و تحمیل خسارات محض به صنعت هسته ای؛ بدعهدی با خروج از برجام بعد از دوشیدن برجامی، تصویر‌سازی منفی از ایران، ایران هراسی، اختلاف با کشورها، تفرقه داخلی؛اشاعه تروریسم القاعده وداعش برای فروپاشی ایران، پناه دادن اختلاس گران و فراریان خاین به کشور و....؛ گروه ترویستی خواندن سپاه پاسدارن انقلاب و استفاده از سیاست چماق و هویج بوده است.

ط) همسو سازی برخی از ایرانی ها برای اهداف سلطه توسط امریکا: بی انصاف است وعادل نیست کسی که قلبش برای امریکا بتبد و با اطلاع از جنایات و تجاوزات امریکایی ها؛ بخواهد از حتی از ظواهر امریکا تجمید کند. ولی متاسفانه برخی ایرانیان بنحویی یار ویاور دشمن شدند. در ماجرای مک فارلین، همراهی در قطع نامه 598، دیدار خاتمی با جورسورس طراح انقلابات مخملین، تحصن برخی نمایندگان مفسد در مجلس ششم، ارسال نامه به بایدن دشمن برای تحریم بیشتر مردم، قدم زدن دولت نامردان بی تدبیر و امید با سران امریکا و تحمیل برجام، گرای خزانه خالی، اتهام نقض حقوق بشر به جمهوری اسلام مظلوم، ترورهای منافقین و حمایت های امریکا؛ ماموریت انفجار و ترور فیزیکی توسط نفوذی ها و بعد فرار و پناهنده شدن ها؛ ماموریت ترورارکان نظام؛ همدستی با سازمان دیدەبان حقوق بشر که ابزار امریکایی ها برای فشار بر علیه کشورهاست.

ریشه و ماهیت استکباری امریکا : ریشه این اقدامات تجاوز کار نه آمریکا در سیاست‌های راهبردی امریکا؛ مانند سند استراتژی امنیت ملی آمریکا که در 2020 منتشر شد این کشور را در چند سال آینده روشن می سازد. نمود دارد و تأکید بر نقش رهبری آمریکا در مسائل جهانی و امنیت و نظم بین الملل ( امنیت ملی بر منابع ملی نامشروع در سراسر جهان دارد ) ماهیت استکباری و عامل دخالت ها و ناارامی های در سراسر دنیا و فعالیت های ضد حقوق بشری امریکا؛ وجود بیش از 800 پایگاه نظامی در سرتاسر جهان و حدود 220 هزار نظامی و غیر نظامی آمریکایی که در بیش از 150 کشور جهان حضور رسمی دارند می باشد.

رسالت مسلمانان در برابر امریکا : قران کریم و سنت ائمه تاکید بر دشمن شناسی و مبارزه است؛ چرا که دشمنان به چیزی به جز نابودی اسلام و مسلمین راضی نمی شوند؛ نگاهی بر بیش از چهار دهه پلیدی و شرارت و همچنین بدعهدی آمریکا در برجام پرخسارت نشانگر اینست که آمریکا هیچ‌گاه در هیچ‌یک از نهادهای بین‌المللی برای جرائم جنگی خود محاکمه نشده ‌است و کشتار مردم بی‌گناه توسط این مدعی حقوق بشر بی‌وقفه ادامه دارد. و امریکا ذاتا هیچ گاه خیرخواه مردم جهان و ایران نبوده و نخواهد بود. متمدن های شیک وحشی بر متمدن های با اصالت اسلامی جایگاهی ندارند.

سخن پایانی: مشکلات داخلی ایران و تحریم های ظالمانه امریکا با اتکا به دانش و توان بومی توسط دولت انقلابی رفع خواهد شد و به فرمایش رهبرانقلاب در بیانه گام دوم انقلاب؛ "در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت." افول امریکا نزدیک بوده و ملت انقلابی ایران همانند تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران؛ دستگیری تفنگ داران امریکایی در خلیج فارس، شکار پهپاد امریکا در آسمان، موشکباران پایگاه امریکایی ها در عین الاسد و..... همانند مددرسانی الهی در اعزام شنهای ابابیل طبس؛ این ابر جنایتکار جنگی براساس حقوق بشر اسلامی محاکمه و به زیر کشیده شده و زمینه ساز ظهور مهدوی خواهد شد. امریکا که کابوس ابرقدرتی ایران اسلامی خواب را از چشمانش ربوده، زوال ادعای حقوق بشر امریکایی خویش را خواهند دید و ان شالله حقوق بشر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب جهانی خواهد شد. و هرکس تشنه فرج مهدوی (عج) می باشد؛ مکلف است برای زمینه سازی و رفع موانع ظهور حضرت در تلاش باشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
وزیر خارجه آمریکا : ایران برای بازگشت به برجام، ناتوان بوده است
در پاسخ به وزیر خارجه آمریکا جنایتکار دسگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی
و ایران در حالی است که آمریکا جنایتکار برای بازگشت به برجام، ناتوان و عاجز بوده است، نه ایران
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به درخواست رژیم صهیونیستی به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است، نه ایران
آمریکا جنایتکار در سال 1397 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟

آمریکا جنایتکار هر موقع در برابر مقابله ایران شکست می خورد به سراغ تحریم می رود.
مذاکرات باز هم نتیجه‌ای نخواهد داشت.
آمریکای جنایتکار با ادعای خیرخواهی جز شر نمی‌خواهد و همه ادعاهای دموکراسی این کشور دروغ محض است. سربازان آمریکایی در عراق می‌گفتند دموکراسی آورده‌ایم. آنها در منازل عراقی‌ها را می‌زدند و اما وقتی در خانه‌ها باز می‌شد به زنان تجاوز می‌کردند و می‌گفتند این آزادی است! و تجاوز به زنان یک روش عملیاتی استاندارد ارتش آمریکاست. حال‌، عده‌ای را که عاشق چشم و ابروی این جانوران درنده می‌شوند چگونه می‌توان انسانیت‌شان را قبول کرد.

تورم ترکیه به حدود 95 درصد رسیده که طی 24 سال گذشته بالاترین تورم در این کشور است. این درحالی است که ترکیه رابطه خوبی با آمریکا دارد و تحریم هم نیست.

یک آفتابه ایرانی بیش از 2600 سال قدمت دارد و آمریکا تنها 200 سال‌، که بنایش بر ظلم و قتل و غارت و برده‌داری گذاشته شده است. آیا پذیرش کدخدایی آمریکا بر جهان ننگ نیست؟!

از برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی شدید برجام سؤال می‌شود؛ برجام که تمام مشکلات فعلی کشور ریشه در آن دارد و حتی مسئولین وقت در دولت قبل هم آن را با دستاورد هیچ می‌دانستند و طرف غربی صراحتاً می‌گوید برای اجرای بخش مربوط به منافع ایران تضمین نمی‌دهد و تحریم‌ها را لغو نمی‌کند این روزنامه‌ها خود را علاف چه کرده‌اند؟ حقیقتا اینها ‌ طرفدار ملت و کشورند یا طرفدار دشمنان تابلودار کشور؟!

اگر دولت آقای روحانی به جای اعتماد به آمریکا دو راهبرد بازار‌سازی برای صادرات فرآورده‌های نفتی و رهایی از خام‌فروشی را انتخاب می‌کرد الان تحریم‌ها بی‌اثر شده بود و روزانه 150 میلیون دلار درآمد نفتی داشتیم.

وزیر خارجه آمریکا: بدون توافق، تحریم‌ها علیه ایران را ادامه می‌دهیم/ و باز هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
زمان خلع سلاح اتمی آمریکا جنایتکار فرا رسیده است.
زمان خلع سلاح اتمی انگلیس جنایتکار فرا رسیده است
زمان خلع سلاح اتمی فرانسه جنایتکار فرا رسیده است.
زمان خلع سلاح اتمی آلمان جنایتکار فرا رسیده است.
زمان خلع سلاح اتمی اسرائیل جنایتکار فرا رسیده است.
ایران هم متاسفانه از سال 1392 تاکنون در مذاکره در مورد سلاح هسته ای آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
0
1401-4-16 18:06
ادامه سرقت نفت سوریه/ اشغالگران آمریکایی ۴۵ تانکر را به پایگاههای خود در عراق بردند

سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی همچنان ادامه دارد و آنها در آخرین مورد ۴۵ تانکر حامل نفت را از گذرگاههای غیرقانونی به پایگاههای خود در عراق بردند.
به گزارش جهت پرس،
منابع محلی امروز پنجشنبه به خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گفتند: یک کاروان متشکل از ۳۵ خودرو از جمله ۲۰ تانکر حامل نفت سرقتی از چاه های نفت تحت اشغال نیروهای اشغالگر آمریکایی در منطقه الجزیره سوریه به همراه تعدادی کامیون سرپوشیده و خودروهای یخچال دار از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید« وارد شمال عراق شد.

این منابع افزودند: یک کاروان دیگر اشغالگران آمریکایی شامل ۲۵ تانکر حامل سوخت سرقتی از چاههای نفت رمیلان و الشدادی سوریه نیز از طریق گذرگاه غیرقانونی «المحمودیه» در حومه منطقه الیعربیه در شمال شرق استان الحسکه رهسپار عراق شد.

به گفته این منابع، همزمان با حرکت کاروان یاد شده سه بالگرد اشغالگران آمریکایی در ارتفاع پایین به پرواز درآمدند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی چند روز پیش نیز یک کاروان متشکل از ۵۵ تانکر نفت سرقتی سوریه را در چند مرحله از طریق گذرگاه غیرقانونی المحمودیه وارد عراق کرده بودند.

با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر سال ۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیماً جایگزین آنها شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت و منابع سوریه کردند.

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان تحت حمایت واشنگتن موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» (قسد) در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراض‌های شهروندان سوری به حضور اقدام‌های تروریستی اشغالگران و شبه نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.

دولت سوریه بارها تاکید کرده که این شبه نظامیان و آمریکایی‌ها در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت این کشور ندارند و حضور آنان غیر قانونی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
آمریکا، سه کشورهای اروپایی و اسرائیل دشمنان آشکار ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
اگرسلاح هسته ای بد است، رژیم کودک کش صهیونیستی هم آن را کنار بگذارد.
زمان خلع سلاح اتمی اسرائیل جنایتکار فرا رسیده است.
گروسی بی ادب مدیر کل آژانس هم برای اسرائیل جنایتکار جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: