کد خبر: ۹۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۳۳۶
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، از کشف باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در ۲ شهرستان این استان خبر داد.

انهدام ۲ باند تقلب و افشای سوالات کنکوربه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، از کشف باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در ۲ شهرستان این استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حسب اعلام دادستان های این شهرستان ها، با گزارش واصله از اداره اطلاعات مبنی بر وجود باندهای مجرمین تقلب و افشای سوالات کنکور سراسری در ۲ حوزه قضایی استان، با دستور قضایی اقدامات شناسایی انجام و طی عملیات های جداگانه‌ای اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی افزود: این باندها به صورت سازمان یافته در راستای تقلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، ضمن عقد قرارداد با داوطلبین کنکور و تجهیز داوطلبان به تجهیزات فنی و استخدام افرادی به عنوان کلیدزن، در صدد بودند زمینه ورود افراد فاقد صلاحیت به دانشگاه های کشور را در رشته های پر طرفدار فراهم کنند که با این اقدام قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: