کد خبر: ۹۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۸۸
از روز چهارشنبه هشتم تا روز یازدهم تیرماه و همزمان با سراسر کشور، 104 حوزه آزمونی در استان کهگیلویه و بویراحمدی پذیرای حدود 16 هزار داوطلب در رشته های مختلف تحصیلی بوده است.

تجهیزات کشف شده تقلب در کنکور در یک استان نابرخوردار/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : در شهرستان بویراحمد ۳۴ حوزه ، گچساران ۲۶ حوزه ، کهگیلویه ۲۳ حوزه ، بهمئی هشت حوزه ، لنده هفت حوزه و چُرام شش حوزه و برای برگزاری کنکور سراسری توسط اداره کل آموزش و پرورش برای این رقابت مهم تحصیلی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

اخبار دریافتی حکایت از کشف و ضبط پنج دستگاه تقلبی از داوطلبان کنکور در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز که روز آخر برگزاری این آزمون است می دهد. در روز برگزاری آزمون رشته تجربی هم شایعاتی از قبیل فروش سوالات کنکور و کشف دستگاه های گیرنده از سوی داوطلبان شنیده شده است.

از کشفیات تقلبی کنکور 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد، 2 مورد در یاسوج، یک مورد در گچساران، یک مورد در دهدشت و یک مورد هم در چُرام به ثبت رسیده است.

تصاویر برخی از این کشفیات که برای ما ارسال شده است:

تجهیزات کشف شده تقلب در کنکور در یک استان نابرخوردار/ عکس

تجهیزات کشف شده تقلب در کنکور در یک استان نابرخوردار/ عکس

تجهیزات کشف شده تقلب در کنکور در یک استان نابرخوردار/ عکس

بی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: