کد خبر: ۹۲۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۳
سرکلانتری‌یکم پلیس تهران بزرگ در اجرای طرح مقابله با "دور دور" و مزاحمت‌های خیابانی برای شهروندان و سایر خودروها، در ۲۰ روز گذشته ۶۶ دستگاه خودرو را در منطقه اندرزگو توقیف کرده است.

۶۶پلیس: ۶۶ خودرو در منطقه اندرزگو در اجرای طرح مقابله با دستگاه خودروی لاکچری که در منطقه اندرزگو با "دور دور" اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، توقیف شدند.

به گزارش خبرداغ ، سرکلانتری‌یکم پلیس تهران بزرگ در اجرای طرح مقابله با "دور دور" و مزاحمت‌های خیابانی برای شهروندان و سایر خودروها، در ۲۰ روز گذشته ۶۶ دستگاه خودرو را در منطقه اندرزگو توقیف کرده است.

راننده یکی از خودرو‌های توقیف‌شده در این طرح علاوه بر شرب خمر، سلاح نیز با خود حمل می‌کرد که خودروی BMW وی توسط پلیس توقیف شد.

سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس تهران نیز در این رابطه متذکر شد: پلیس تهران هرشب با تعداد زیادی از افرادی که با دور دور اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: