کد خبر: ۹۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۲
اخیراً فیلمی با عنوان جست‌وجوی خانه به خانه برای یافتن طلا با استفاده از یک دستگاه منتشر شد؛ حال بعد از گذشت چند روز از انتشار این کلیپ، اصل ماجرا مشخص شده است.

ماجرای جست‌وجوی خانه به خانه برای یافتن طلابه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: چندی پیش فیلمی در فضای دست به دست می‌شد که در آن ادعا شده بود برخی افراد با دستگاهی در کوچه و خیابان، به دنبال یافتن طلا داخل ساختمان‌ها هستند.

سازمان تنظیم مقررات رادیویی در این رابطه اعلام کرده که دستگاه مذکور حامل طیف‌سنج فرکانس به همراه آنتن است که به منظور شناسایی و رفع تداخل از شبکه‌های رادیویی مورد استفاده سازمان تنظیم مقررات رادیویی و اپراتورهای موبایل قرار می‌گیرد و موضوع ادعا شده مبنی بر استفاده از این دستگاه برای یافتن طلا و جواهرات داخل ساختمان‌ها به کلی تذکیب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: