کد خبر: ۹۲۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۱۰
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:
عضو شورای شهر تهران گفت: نخبگان قابل توجهی از شهرداری در جایگاه های بالاتر قرار گرفته اند و از شهرداری تهران رفته اند. اگر قرار است فردی در شهرداری تهران مشغول به کار شود، در شورای شهر تصویب شود.

استخدام در شهرداری با مجوز شورای شهر باشد/ لزوم بررسی علل عزل و نصب ها/شهرداری تهران 60 هزار نیروی کارآمد و متخصص داردمهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی» با انتقاد از تاخیر در ارائه این طرح، گفت: ما ۶۰ هزار نیروی انسانی در شهرداری داریم که هزار نفر از مدرک دکتری و ۱۰ هزار نفر از مدرک کارشناسی ارشد برخوردار هستند.

وی افزود: نخبگان قابل توجهی از شهرداری در جایگاه های بالاتر قرار گرفته اند و از شهرداری تهران رفته اند. اگر قرار است فردی در شهرداری تهران مشغول به کار شود، در شورای شهر تصویب شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مواردی شاهد هستیم افرادی در شهرداری عزل می شوند، تصریح کرد: این موضوع نیز باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

پیرهادی تأکید کرد: افرادی که رابطه استخدامی و رسمی با شهرداری دارند پاکدست‌‌تر و متعهدتر از کسانی هستند که از خارج از مجموعه وارد شهرداری می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: