کد خبر: ۹۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۲
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های پرخطر، مصوب شد تا مالکان و هیئت مدیره ساختمان‌های بحرانی به دادستانی تهران فراخوانده شوند.

مالکان این ساختمان‌ها به داگاه احضار می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های پرخطر، مصوب شد تا مالکان و هیئت مدیره ساختمان‌های بحرانی به دادستانی تهران فراخوانده شوند.

علی صالحی در این باره اظهار کرد: در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های پرخطر مختصات ساختمان‌های بحرانی به تفکیک تمام منطقه ۶ و بر اساس فایل و اسلایدها توسط مدیر بحران شهرداری تهران ارائه و مقرر شد مالکان و اعضای هیئت مدیره ساختمان‌های این منطقه به دادستانی تهران فراخوانده شوند.

به گفته وی همچنین مقرر شد رؤسای بیمارستان‌های منطقه ۶ تهران درجلسات آینده کمیته ایمنی حاضر شوند تا نسبت به ایمن سازی ابنیه مورد نظر اقدام کنند.

این جلسه با عنوان کمیته ایمنی ساختمان‌های پر خطر منطقه ۶ و با حضور شهردار منطقه و نواحی شش گانه، مدیریت بحران، مسئول آتش نشانی، معاون خدمات شهری و مسئول یگان حفاظت شهرداری در شهرداری این منطقه برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: