کد خبر: ۹۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۵
مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج ـ چالوس خبر داد.

محور کرج ـ چالوس یک‌طرفه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج ـ چالوس خبر داد.

علی زندی فر در مورد آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: محدودیت تردد در محور کرج ـ چالوس از ساعاتی قبل اعمال شده است.

وی افزود: تردد انواع خودرو از محدوده بیلقان به سمت مازندران ممنوع است و تردد به سمت کرج یکطرفه شد.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا شده است، بیان کرد: این محدودیت شامل بخشی از آزادراه تهران شمال نیز شده و بعد از تخلیه با ترافیکی تردد در محور به صورت بر می‌گردد.

زندی فر با اشاره به افزایش حجم خودرو‌ها در ساعات آینده در مسیر‌های منتهی به تهران عنوان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار باید مد نظر و اهتمام رانندگان قرار گیرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: