کد خبر: ۹۱۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک 9ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیبهای اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک 9 ساله را به کام مرگ کشاند.

اعتیاد و خشم کودک ۹ ساله را به دام مرگ کشاندبه گزارش خبرداغ ، افشین صالحی نژاد با تاکید بر این مطلب که پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک 9 ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز گردید و در بازجویی ها و تحقیقات اولیه مشخص گردید، این کودک توسط پدرش را به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر گردید.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان ونیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک کاری قرار می دهد وضربات شدید به بدن و سر پسر 9ساله وارد شده که النهایه منجر به مرگ وی می گردد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه اش را تنبیه اعلام نموده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: