کد خبر: ۹۱۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۹۱
گودرزی با اشاره به کاهش محسوس دما در کشور، خاطرنشان‌کرد: از امروز تا سه‌شنبه بارش برف در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.

شهروندان ۱۰ استان تا سه شنبه کارواش نروند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبروفوری: فریبا گودرزی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های استان تهران و البرز شاهد رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی افزود: سامانه بارشی فردا (دوشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) نیز در شمال‌شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از جنوب‌شرق فعال خواهد بود.

گودرزی با اشاره به کاهش محسوس دما در کشور، خاطرنشان‌کرد: از امروز تا سه‌شنبه بارش برف در ارتفاعات البرز دور از انتظار نیست.

وی بیان‌داشت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و شمال‌شرق کشور کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل خزر مجدد افزایش محسوس دما خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه‌داد: روز سه‌شنبه در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی می‌شود و سامانه بارشی به‌تدریج از شمال‌شرق خارج خواهد شد.

به گفته وی، از امروز تا سه‌شنبه، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک در جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی، بیشینه دمای هوای امروز تهران را ۲۰ درجه سانتی‌گراد اعلام و گفت: وزش باد شدید و رگبار پراکنده در روز جاری برای پایتخت انتظار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: