کد خبر: ۹۱۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۳۳۴
رییس پلیس پیشگیری تهران: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، مال باختگان اموال کشف شده و تلفن های همراه در اختیار آنان قرار گرفت.

بازداشت سارق تلفن همراه در متروی تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از عصرایران: رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد و گفت: از متهم سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهم به کش‌روی تلفن‌های همراه از غرفه‌های مترو اعتراف کرد.

سرهنگ «جلیل موقوفه ای» اظهارداشت: عملیات کلانتری شهرزیبا حین گشت زنی در محله شهر زیبا به فردی که با روئیت ماموران تغییر مسیر داده مشکوک می شوند و برای بررسی موضوع به متهم مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده ماموران با سرعت از محل متواری می شود افزود: طرح مهار متهم اجرا و ماموران در یک تعقیب و گریز موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از سه دستگاه تلفن همراه سرقتی از وی کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی، مال باختگان اموال کشف شده و تلفن های همراه در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق متهم در سرقت و حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: