کد خبر: ۹۱۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: پس از انتشار فیلم ضرب‌وجرح یک مددجوی ۱۶ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

ضرب‌وشتم بیمار بستری در مرکز توانبخشی کرج / ضارب ‌بازداشت شددادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: پس از انتشار فیلم ضرب‌وجرح یک مددجوی ۱۶ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ،حسن مددی درباره ضرب‌وجرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه‌روزی در کرج اظهار داشت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب‌وجرح یک مددجوی 16ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت دستور قضایی جهت شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: با اقدامات انجام‌شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی و دستگیر شد و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

به نقل از دادگستری استان البرز، ‌دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب‌وجرح اتفاق افتاده است بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب شد و کلیه فعالیت‌های آن به حالت تعلیق درآمده است و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: