کد خبر: ۹۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله با اشاره به اینکه ۴ هکتار دیگر از میانکاله در آتش سوخت، گفت: وسعت حریق از ابتدای امسال تاکنون به ۸.۵ هکتار رسید.

۴ هکتار دیگر بهشت پرندگان در آتش سوختبه گزارش خبرداغ ، علی کلانه رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله با اشاره به اینکه روز گذشته باز هم میانکاله در آتش سوخت، اظهار کرد: ۴ هکتار دیگر از میانکاله در آتش سوخت و وسعت حریق از ابتدای امسال تاکنون به ۸.۵ هکتار رسید.

رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله با اعلام اینکه دلیل حریق باز هم عامل انسانی بوده است، گفت: لازم است دستگاه‌های امنیتی در این زمینه ورود پیدا کرده و برای همیشه به حریق‌های سریالی در میانکاله پایان دهند.

به نقل از فارس، متاسفانه اتش‌سوزی‌های سریالی عوارض جبران‌ناپذیری برای میانکاله به همراه دارد که با توجه به سفر رئیس‌جمهور به این تالاب نیز بر ایجاد پایگاه اطفای حریق در این منطقه تاکید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: