کد خبر: ۹۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۱۱۴
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با اشاره به تدوین آیین نامه‌های اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت، گفت: قانون مجلس جهشی قابل توجه در حوزه دانش بنیان ایجاد می‌کند.

ستاری: قانون مجلس در حوزه دانش بنیان جهشی قابل توجه ایجاد می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، اظهار کرد: جا دارد از نمایندگان مجلس به دلیل اهتمامی که سال گذشته در تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان به خرج دادند،  قدردانی کنم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تصریح کرد: این قانون تمامی مشکلاتی که در 10 سال گذشته با آن درگیر بودیم را مدنظر دارد و برای حل شدن این موانع برنامه دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این قانون جهش قابل توجهی در حوزه دانش بنیان رخ دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تأکید کرد: البته این قانون، قانون سختی برای اجرا است و از 13 آیین نامه اجرایی برخوردار است که باید هرچه سریع‌تر در دولت تدوین و برای اجرا به تصویب برسد. 

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: