کد خبر: ۹۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۲۲
​معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به انتشار یک نامه مغرضانه در فضای مجازی درخصوص برخورد با اتباع افغانستانی در اصفهان، انتشار این نامه از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری و استانداری اصفهان را قویا تکذیب کرد.

تکذیب نامه استانداری اصفهان علیه اتباع افغانستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به انتشار یک نامه مغرضانه در فضای مجازی درخصوص برخورد با اتباع افغانستانی در اصفهان، انتشار این نامه از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری و استانداری اصفهان را قویا تکذیب کرد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان عصر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار یک نامه جعلی اظهار داشت: خبرهایی به دست ما رسیده است که در فضای مجازی نامه‌ای از قول معاون سیاسی منتشر شده و در آن با توجه به حضور تعدادی از افغانستانی‌های عزیز در کشور، آن‌ها را عامل برخی از خطرات معرفی کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در آن نامه خواسته شده که با این مسأله مقابله شود اما شخصاً این نامه را به طور کلی تکذیب می‌کنم و چنین موضوعی از سوی استانداری یا معاون استاندار در کار نبوده است.

جان‌نثاری گفت: انتشار چنین مطالبی قطعاً کار دشمنان است که سعی می‌کنند در کشور ما دلهره و و ناامنی و میان مردم دشمنی ایجاد می‌کنند؛ از طرف عزیزان افغانستانی که مهمان جمهوری اسلامی هستند هیچگونه مشکل امنیتی نداریم و تأکید می‌کنم که مردم به این موارد توجه نکنند زیرا اگر مطلبی باشد به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: