کد خبر: ۹۱۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: بخشی از سرما در استان رخ داده و بخشی برای فردا(سه‌شنبه) تا صبح چهارشنبه اتفاق می‌افتد.

سرما میزبان خراسان‌جنوبی/ یخبندان در راه استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، «جواد نخعی» کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بخشی از سرما در استان رخ داده و بخشی برای فردا(سه‌شنبه) تا صبح چهارشنبه اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با نفوذ توده هوای سرد و کاهش ضخامت جو سرما و یخبندان در منطقه تشدید می‌شود، تصریح کرد: صبح چهارشنبه دمای صفر و کمتر از صفر در سربیشه، قاینات، درمیان، بیرجند، زیرکوه و همچنین بخش‌های مرتفع شهرستان‌های سرایان، فردوس و خوسف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی ادامه داد: با شرایط جوی پیشرو خطر سرمازدگی به بخش کشاورزی وجود دارد و در روز سه‌شنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و مرز شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

نخعی با بیان اینکه صبح امروز سردترین ایستگاه سربیشه با منفی ۲ درجه سیلیوس بوده است، یادآور شد: روز گذشته گرم‌ترین ایستگاه بندان با دمای ۳۲ درجه بوده و در مرکز استان نیز تغییرات دما بین ۲ درجه بالای صفر و ۲۲ درجه ثبت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: