کد خبر: ۹۱۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۲
اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است.

هدیه نوروزی در کار نیست، فریب نخورید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا تهران؛ اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است که در آن از کاربر درخواست می‌شود برای دریافت هدیه نوروزی خود وارد یک آدرس اینترنتی شود و این درحالی است که لینک ارسالی هیچ ارتباطی با بانک نداشته و کاربر را به یک سایت خارجی و نامعتبر هدایت می‌کند.

در ادامه نیز از کاربر خواسته می‌شود برای دریافت هدیه‌اش، این پیام را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند یا یک اپلیکیشن جعلی حاوی بدافزار را نصب کند لذا توصیه می‌شود شهروندان گرامی به هیچ عنوان به اینگونه پیام‌ها اعتماد نکرده و از انتشار آن خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: