کد خبر: ۹۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۱
چهار بازیکن پرسپولیس فرصت این را دارند

دربی اولی‌های پرسپولیس؛ ۱+۳ نفربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر در دربی حساس پایتخت به مصاف استقلال خواهد رفت و مهم‌ترین دیدار لیگ بیست و یکم میان این دو تیم برگزار خواهد شد.

در این بازی چند بازیکن پرسپولیس هستند که در صورت حضور در ترکیب اصلی فرصت این را دارند تا برای اولین بار در دربی سرخابی‌های پایتخت به میدان بروند.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس که در دیدار رفت عضو پرسپولیس نبودند فرصت اولین دربی خود را با لباس این تیم خواهند داشت. هنانوف جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کرده ولی صفروف وضعیت مشخصی ندارد و با حضور رامین رضاییان در سمت راست سخت به او در این بازی مجال حضور داده شود ولی ممکن است به عنوان یار تعویضی دقایقی به میدان برود.

شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس هم بازیکن دیگری است که احتمال حضور او در این بازی زیاد است.

به جز این سه نفر، یک بازیکن دیگر هم فرصت تجربه اولین دربی خود را دارد ولی احتمال حضورش کم است. احمد گوهری، گلر پرسپولیس که نیم فصل به این تیم اضافه شده شانس چندانی برای حضور در دروازه ندارد و احتمالا حامد لک گلر اصلی تیم در این بازی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: