کد خبر: ۹۱۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
نوجوان شیرازی در حین درست کردن ترقه دچار سانحه شد و دستان خود را از دست داد.

ترقه دستان نوجوان شیرازی را قطع کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: نوجوان شیرازی در حین درست کردن ترقه دچار سانحه شد و دستان خود را از دست داد.

دکتر محمدجواد مرادیان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه، گفت: ظهر امروز شنبه گزارش انفجار ترقه به اورژانس ۱۱۵ داده شد و بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس فارس در ادامه گفت: متاسفانه در این حادثه نوجوان ۱۳ ساله دو دست خود را از دست داد و از ناحیه گردن نیز دچار آسیب جدی شد که برای درمان به بیمارستان نمازی منتقل شد.

دکتر مرادیان با اشاره به وخامت حال مصدوم، گفت: خانواده‌ها باید هشدارها را جدی بگیرند و بر رفتار جوانان و نوجوانان خود به شدت نظارت داشته باشند در غیر این صورت ما دوباره شاهد حوادث تلخی از این دست خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: