کد خبر: ۹۱۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
دو بازیکن فرانسوی نقش اصلی دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن را برعهده داشتند.

مردی که روی دست امباپه بلند شد!/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که با هت تریک به یادماندنی کریم بنزما رئالی ها در مجموع ۳ بر ۲ پیروز شدند و به مرحله بعد رفتند.

در نیمه اول این مسابقه امباپه دوبار گلزنی کرد که یک بار داور آن را آفساید گرفت اما باردوم او به درستی دروازه کورتوآ را گشود تا پی اس جی یک برصفر پیش بیفتد. او در بازی رفت و در ثانیه های پایانی هم گل پیروزی بخش و مهم تیمش را زده بود. کیلیان امباپه اصلی ترین گزینه مادریدی ها برای تابستان است که حتی در بازی شب گذشته نیز هواداران این تیم پیراهن شماره ۷ را برای او آماده کرده بودند اما نکته جالب توجه این است که رئال این روزها بیش از هربازیکنی از امباپه زخم می خورد!

اما کار امباپه در مادرید نیمه کاره ماند چرا که فرانسوی دیگر به نام کریم بنزما توانست رمونتادا رئال مادرید را رقم بزند. او با ۳۴ سال و ۸۰ روز مسن ترین بازیکنی شد که در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک می کند.

 

مردی که روی دست امباپه بلند شد!/عکس

مردی که روی دست امباپه بلند شد!/عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: