کد خبر: ۹۱۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۶
۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات گروهی اضافه شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12:30 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم و برنامه‌های پیش روی سرخپوشان را تشریح کرد.

خنده‌های حامد لک در روز بازگشت ستارگان

* قبل از آغاز تمرین، بازیکنان در گروه‌های چند نفره، کار با توپ انجام دادند و همینطور در گوشه‌ای از زمین، به بازی مهیج تنیس فوتبال مشغول شدند و با کری خوانی و شادابی خود، روحیه بالای تیم را نشان دادند.

خنده‌های حامد لک در روز بازگشت ستارگان

* با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در سه گروه به تمرین راندو پرداختند و در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در برنامه بود.

* تمرین یک ساعت به طول انجامید و به جز سیامک نعمتی، همه بازیکنان از جمله امید عالیشاه، میلاد سرلک و حامد پاکدل بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند.

خنده‌های حامد لک در روز بازگشت ستارگان

* حامد لک، دروازه‌بان سرخ‌پوشان که پس از اشتباه در بازی با نفت آبادان با انتقادات زیادی مواجه شده در این تمرین با چهره خندانی حاضر شد.

* تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از ترک تهران را برگزار و بعدازظهر با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اهواز و از آنجا به سمت مسجد سلیمان ترک خواهد کرد.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، روز جمعه 20 اسفند ماه 1400 از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: