کد خبر: ۹۱۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۱
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امشب چهارشنبه تا جمعه(۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وزش باد شدید و بارش تگرگ در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امشب چهارشنبه تا جمعه(۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی طی پنج روز آینده آسمان نیمه ابری تا ابری و از امشب تا جمعه(۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ ، در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت باران و برف، رگبار و رعد وبرق گاهی کولاک برف همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه(۱۹ و ۲۰ و ۲۱ اسفندماه) در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ اسفندماه) ابری و گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۰ اسفندماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران درایستگاه‌های چیتگر۲ میلیمتر،دماوند ۲ میلیمتر،فرودگاه مهرآباد ۱.۴ میلیمتر،لواسان ۱.۱میلیمتر،آبعلی ۰.۹ میلیمتر،ژئوفیزیک-تهران ۰.۸ میلیمتر،شهریار۰.۶ میلیمتر،شمیرنات-اقدسیه ۰.۳ میلیمتر بارندگی به ثبت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: