کد خبر: ۹۱۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۷
فرانسه می‌گوید پایان یافتن گفتگو‌های وین بر سر احیای برجام در هفته جاری، موضوعی بسیار ضروری است.

ضرب‌الاجل فرانسه برای پایان مذاکرات وین!به گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: فرانسه می‌گوید پایان یافتن گفتگوهای وین بر سر احیای برجام در هفته جاری، موضوعی بسیار ضروری است.

وزارت امور خارجه فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد، پایان دادن به مذاکرات بر سر احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ بین قدرت های جهانی و ایران در این هفته ضروری است.

«آن کلر لژاندر» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در یک نشست روزانه به خبرنگاران گفت: واقعاً فوریت حیاتی برای پایان دادن به مذاکرات در این هفته وجود دارد.

گفتنی است علی باقری کنی مذاکره‌کننده ارشد ایران روز یکشنبه برای انجام دور جدید گفتگوهای هسته‌ای وارد وین شد. ایران می‌گوید بخش زیادی از توافق انجام شده اما بحث و بررسی بر سر چند موضوع حساس همچنان ادامه دارد. ایران گفته هیچ ضرب‌الاجلی را نمی‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: