کد خبر: ۹۱۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۷
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: طی چند روز گذشته در مورد مذاکرات وین چند جلسه در شورای عالی امنیت ملی و نزد رئیس‌جمهور برگزار شده است در همین چارچوب برخی از تماس ها از سوی دکتر باقری با آقای مورا و آقای دکتر امیرعبداللهیان با آقای بورل برگزار شد و در مورد روند مذاکرات گفت‌وگو و رایزنی شد.

خطیب‌زاده: پیش‌نویس توافق وین آماده است / ۹۸ درصد پیش‌نویس به صورت مشترک نگارش شده / آمریکا در ۳ موضوع اصلی تصمیم سیاسی نگرفتهسخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: طی چند روز گذشته در مورد مذاکرات وین چند جلسه در شورای عالی امنیت ملی و نزد رئیس‌جمهور برگزار شده است در همین چارچوب برخی از تماس ها از سوی دکتر باقری با آقای مورا و آقای دکتر امیرعبداللهیان با آقای بورل برگزار شد و در مورد روند مذاکرات گفت‌وگو و رایزنی شد .

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، سعید خطیب زاده در نشست خبری امروز خود گفت: درفت و پیش نویسی از توافق آماده شده است. پیش نویس به صورت مشترک آماده‌ شده است . بالای ۹۷ الی ۹۸ درصد آن به صورت مشترک نگارش شده است .

وی گفت: امروز صبح آقای باقری برای ادامه مذاکرات وارد وین شدند.

او همچنین گفت که در ۳ موضوع اصلی آمریکا تصمیم سیاسی نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: