کد خبر: ۹۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۵
«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه اقدامات مسکو در اوکراین با هدف تضمین امنیت مردم روسیه انجام‌ می‌گیرد، گفت: روسیه آماده گفت‌وگو با تمامی کشورها است».

لاوروف: اقدامات ما در اوکراین با هدف تضمین امنیت مردم روسیه استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه اقدامات مسکو در اوکراین با هدف تضمین امنیت مردم روسیه انجام‌ می‌گیرد، گفت: روسیه آماده گفت‌وگو با تمامی کشورها است».

 
 

وی ضمن انتقاد از کشورهای غربی گفت که امیدوار است فرصتی برای بازگشت به قوانین بین المللی و تعهدات بین المللی وجود داشته باشد و ادامه داد: متأسفانه دوستان غربی ما به قوانین بین‌المللی احترام نمی‌گذارند و سعی می‌کنند آن را از بین ببرند و آنچه را «نظم مبتنی بر قواعد» می‌نامند ترویج کنند.

وزیر امور خارجه روسیه درباره دستور امروز صبح پوتین برای آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه ر اوکراین توضیح داد: «همانطور که ممکن است شنیده باشید، پوتین رئیس جمهور روسیه صبح امروز در رابطه با اقدامات ناتو و بیانیه آنها مبنی بر آنکه دیگر محدود به قلمرو کشورهای عضو نیستند بلکه ادعا می کنند در مقیاس وسیع وجود دارند، بیانیه مفصلی ارائه کرد. آنها (ناتو) مسئول امنیت جهانی هستند. روشی که آنها به اصطلاح استراتژی‌ها را در منطقه هند و اقیانوس آرام ترویج می‌کنند، مطمئناً شاهدی بر این است که آنها برای کل سیاره زمین حریص هستند و اشتها دارند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: