کد خبر: ۹۱۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۵۹۳
عضو هیات مدیره استقلال گفت: تیم حقوقی باشگاه به دنبال حل مشکل دو بازیکن سرباز است.

حجت کریمی: برای زدن تیم صدرنشین این حاشیه سازی ها طبیعی استبه گزارش خبرداغ ، حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد بردهای متوالی خوبی را به دست آوردیم به نظرم صمیمیت خوبی در تیم وجود دارد و همین باعث می‌شود که بتوانیم یک فصل خوب را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم همین روند را دنبال کنیم می‌توانیم در این فصل عنوان قهرمانی را به دست آوردیم البته اگر در این بین حاشیه سازان دست از حاشیه سازی بردارند.

وی در خصوص اینکه مرادوند و یزدانی باید خدمت سربازی بروند افزود: تیم حقوقی باشگاه به دنبال این است که مشکل این دو بازیکن را حل کنیم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم حقی از استقلال در این بین ضایع شود. این دو بازیکن سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که تا پایان فصل در تیم بمانند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه ظاهرا این دو بازیکن باید به خدمت سربازی بروند بیان داشت ما از تمام ظرفیت‌های قانونی برای باقی ماندن این دو بازیکن در استقلال استفاده می‌کنیم و امیدوارم که مشکل آنها حل شود

کریمی در خصوص اینکه حاشیه های زیادی اطراف استقلال وجود دارد خاطرنشان کرد: برای تیمی که صدر نشین است و به دنبال قهرمان شدن است این حاشیه سازی‌ها طبیعی است شما نگاه کنید هر روز یک اتفاق جدید را برای استقلال می سازند تا تمرکز تیم و کادر فنی را به هم بزنند. اما من مطمئن هستم فرهاد مجیدی و بازیکنان با تجربه‌تر از این حرف‌ها هستند.

وی در خصوص حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال نیز گفت: ماجدی یک فرد تحصیل کرده و فوتبالی است و از تجربیات خوبی نیز برای اداره فدراسیون فوتبال برخوردار است امیدوارم که وی در کارش موفق شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: