کد خبر: ۹۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
فراز فاطمی بازیکن اسبق تیم استقلال: زمانی که من سرپرست تیم جوانان بودن با آقای ماجدی که مسئول کمیته جوانان بود ارتباط مستقیم داشتم و او را به خوبی می‌شناسم. یک مدیر توانمند که خودش در رده ملی هم فوتبال بازی کرده و کاملا به زبان انگلیسی مسلط است و کارش را بسیار با انگیزه انجام می‌دهد. به نظرم هیئت رئیسه انتخاب خیلی درستی داشته و با اشراف کامل آقای ماجدی را انتخاب کرده است. به یاد دارم AFC برای آقای ماجدی به طور مستقیم ایمیل می‌زد.

فاطمی: AFC مستقیما به ماجدی ایمیل می‌زدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فراز فاطمی بازیکن اسبق تیم استقلال که از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز فوتبالش را شروع کرد در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی استقلال تهران و فجر سپاسی شیراز، همچنین تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی تیم‌های استقلال و فجر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

فجرسپاسی جزو تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر است که خودم هم فوتبالم را از آنجا شروع کردم. این تیم که امسال به لیگ برتر آمده با اینکه مهره‌های اسمی ندارد اما جوانان با انگیزه ای را در خودش جا داده است. ضمن اینکه این تیم در پایین جدول است ولی اکثر تیم‌هایی که با فجر بازی کردند به مشکل برخوردند. چون نفراتش به شدت با انگیزه هستند و این انگیزه مقابل استقلال و پرسپولیس چند برابر می‌شود چون می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. بنابراین فکر می‌کنم استقلال یک بازی سخت مقابل این تیم پیش رو خواهد داشت.

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال روی نوار پیروزی قرار گرفته و با بردهای متوالی که در لیگ و جام حذفی به دست آورد شرایط خوبی را سپری می‌کند البته یکسری ایراداتی مثل سبک بازی استقلال مطرح استد که کارشناسان به آن اشاره کرده‌اند ولی حالا که تیم روی نوار برد افتاده و انگیزه کسب پیروزی و روحیه نباختن در تیم جا افتاده، نباید زیازه داد این حاشیه‌ها روی تیم تاثیر منفی بگذارد.

خود شما این سبک بازی را می‌پسندید؟

به هرحال من خودم مهاجم بودم و گل‌های زیادی در دوران فوتبالم زدم. قطعا علاقه خودم این است که فوتبال زیبا و هجومی‌را ببینم ولی باید به این سبک مورد نظر کادر فنی استقلال هم احترام گذاشت.

چطور؟

از نظر آماری استقلال نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی بهتری دارد. به ویژه این ایام که معمولاً حاشیه‌های تیم استقلال شروع می‌شد و در نیم‌فصل دوم زحمات تیم به هدر می‌رفت ولی حالا با زحماتی که کادر مدیریتی و شخص آقای آجرلو برای باشگاه می‌کشند آرامش خاصی در کادرفنی و تیم وجود دارد که امیدوارم این آرامش همچنان ادامه داشته باشد و تیم دچار حاشیه نشود.

به نظر شما جنگ قهرمانی با توجه به فاصله زیاد سپاهان از استقلال بین کدام تیم‌هاست؟

من همچنان فکر می‌کنم جنگ قهرمانی بین مثلث استقلال پرسپولیس و سپاهان است. چون سپاهان با هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی رو در رو دارد. ضمن اینکه سپاهان همواره یک تیم مدعی بوده و گرچه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی هستند ولی نمی‌توان سپاهان را نادیده گرفت.

با این تفاسیر اهمیت دربی پیش رو چقدر است؟

خیلی زیاد و شاید یکی از حساس‌ترین دربی‌های این چند سال اخیر شود حتی حساس‌تر از جام حذفی. امیدوارم با حساسیت بالایش فوتبال قشنگی هم از کار دربیاید.

تغییرات رخ داده در فدراسیون فوتبال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اعضای هیئت رئیسه بیش از هر کسی به فدراسیون نزدیک هستند و حتماً اتفاقی رخ داده که باعث شده بعد از ۴۲ سال رئیس فدراسیون توسط هیئت رئیسه برکنار شود. ما که تا کنون چنین چیزی را به یاد نداشتیم و این اتفاق مثل شوکی به اهالی فوتبال بود.

حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال را چطور می‌بینید؟

زمانی که من سرپرست تیم جوانان بودن با آقای ماجدی که مسئول کمیته جوانان بود ارتباط مستقیم داشتم و او را به خوبی می‌شناسم. یک مدیر توانمند که خودش در رده ملی هم فوتبال بازی کرده و کاملا به زبان انگلیسی مسلط است و کارش را بسیار با انگیزه انجام می‌دهد. به نظرم هیئت رئیسه انتخاب خیلی درستی داشته و با اشراف کامل آقای ماجدی را انتخاب کرده است. به یاد دارم AFC برای آقای ماجدی به طور مستقیم ایمیل می‌زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: