کد خبر: ۹۱۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه طی شب گذشته ۱۴ فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوسته است، گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال وقوع دوباره بهمن وجود دارد.

ثبت ۱۴ فقره بهمن در در جاده کرج-چالوس در شب گذشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه طی شب گذشته ۱۴ فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوسته است، گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال وقوع دوباره بهمن وجود دارد.

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، از وقوع بهمن در جاده چالوس خبر داد و گفت: در پی بارش برف در شب گذشته تا صبح امروز ۱۴ فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی، اعلام کرد: انتظار می‌رود در محورهای کوهستانی بازهم با ریزی بهمن مواجه شویم از این رو توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: براین اساس رانندگان برای پیشگیری از مخاطرات در صورت سفر به این جاده کوهستانی از توقف در حاشیه این جاده پرهیز کنند‌.

این مقام مسؤول تاکید کرد: مسافران حتی الامکان در صورت گذر از مناطق مذکور با توجه به میزان حجم برف انباشته شده در ارتفاعات و نوسانات دمایی تا انتهای هفته به دلیل احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در جاده های کوهستانی احتیاط لازم را به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: