کد خبر: ۹۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۷۷
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در توییتر نوشت: در یادداشتِ چندروز قبلم از افزایش ۱۰۰۰همت تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در بودجه آینده انتقاد کرده بودم. امیدوارم نمایندگان محترم با توجه به هشدار امروز رهبر معظم، از تشدید ناترازی بانکها و آسیب به برنامه ضدتورمی دولت جلوگیری کنند.

خاندوزی: امیدوارم نمایندگان با توجه به هشدار امروز رهبری، از تشدید ناترازی بانک‌ها جلوگیری کنندبه گزارش خبرداغ ، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در توییتر نوشت: در یادداشتِ چندروز قبلم از افزایش ۱۰۰۰همت تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در بودجه آینده انتقاد کرده بودم.
امیدوارم نمایندگان محترم با توجه به هشدار امروز رهبر معظم، از تشدید ناترازی بانکها و آسیب به برنامه ضدتورمی دولت جلوگیری کنند.
با هدایتِ اعتبار موافقیم اما نه به شیوه گذشته.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
۱۳:۰۳۰۲ اسفند ۱۴۰۰
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱:۵۵

چرا هنوز وام بدون ضامن بازنشستگان پرداخت نشده است؟

متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومان تومانی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی بهانه مختلف خودداری کردند و خودداری می کنند از رئیس کل بانک کل مرکزی و بازرسی ها بانک ها وغیره درخواست رسیدگی داریم

درضمن بهمن ماه بیش از هزار بار در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی پاسخگو و جوابگو نبوده و اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده اند چرا؟

کدام بانک ها تاکنون وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل پرداخت نمی کنند.

1 - بانک ملی

2 - بانک سپه

3 - بانک مسکن

4 - بانک رفاه کارگران شهرگلستان بهارستان جاده تهران ساوه کد شعبه 974

5 - بانک کشاورزی

6 - بانک توسعه صادرات

بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه تاکنون وام بدون ضامن را برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نمی دهند و متاسفانه خودداری کردند و خودداری می کنند چرا؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
بانک ها وام بدون ضامن به بازنشستگان می دهند یا نه؟
چرا بانک ها به بازنشستگان وام بدون ضامن نمی دهند؟
دستور رئیس‌جمهور به بانک ها در سراسر کشور درباره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن متاسفانه تاکنون هیچ گونه انجام صورت نگرفته است و متاسفانه بانک ها برای پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین بی اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
بانک تجارت به چه کسانی وام 300 میلیونی و 500 میلیونی می پردازد؟
سوال اینجاست چرا بانک تجارت برای پرداخت وام 300 میلیونی و 500 میلیونی مشکل بودجه ندارد و فقط پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی مشکل بودجه دارد چرا؟
در این مدت یک و 10 روز بیش از هزار بار در مورد مورد وام بدون ضامن علیه بانک ها در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه، دولت، مسئولین، بانک مرکزی، و بازرسی ها بانک ها و نمایندگان مجلس هیچ اقدامی و کاری نکردند، خفه خون گرفتند و تاکنون سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
0
معاون وزیر اقتصاد خبر داد:

پرداخت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کارمندان و بازنشستگان

پرداخت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کارمندان و بازنشستگان

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان خبر داد.

تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش بولتن نیوز، ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور اکید و صریح وزیر اقتصاد روند پرداخت تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان تسهیل شده و طی یک ماه اخیر فقط 100 هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات و وام‌ها برای کارکنان و کارمندان دولتی بدون ضامن ارایه می‌شود،‌ اضافه کرد: هیچ مدیر بانکی حق ندارد بابت وام‌های خرد از کارمندان یا بازنشستگان ضامن بخواهد و اگر مدیری در این حوزه از دستورالعمل وزارت اقتصاد و دارایی سرپیچی کند، برکنار می‌شود. همچنان که در یک ماه گذشته چند مدیر بانک به دلیل خودداری از پرداخت تسهیلات خرد برکنار شدند.

سلمانی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های نظارتی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را فعال کردیم تا امر تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد را رصد کنند و به همین خاطر مدیران بانکی متخلف در این حوزه خیلی زود شناسایی می‌شوند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

معان توسعه مدیریت وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به فازبندی اجرای طرح تسهیل اعطای وام‌های خرد گفت: در مرحله اول کارمندان و افراد بازنسته می‌توانند از همان بانکی که از آن حقوق می‌گیرند،‌ درخواست وام کنند که برای پرداخت وام 100 میلیون تومانی باید یک فقره چک یا سفته بدهند و برای گرفتن وام 50 میلیون تومانی نیازی به همین چک و سفته هم نیست.

سلمانی از اعطای تسهیلات آسان به شاغلان آزاد و بخش خصوصی هم خبر داد و افزود: در مرحله بعدی بنا داریم که به آن دسته از فعالان کسب‌وکارهای خصوصی که خوش‌حساب بوده و به نظام بانکی کشور بدهکار نباشند، تسهیلات بدون ضامن پرداخت کنیم.

از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟

و این در حالی است که متاسفانه بیش از یک ماه است که در نسیم شهر، شهرگلستان و اسلامشهر جاده تهران ساوه به هر بانک مراجعه می کنیم وام بدون ضامن نمی دهند و تاکنون هم هیچ خبری هم نیست چرا؟

بیش از هزاران بار هم در رسانه ها در مورد وام بدون ضامن و علیه مسئولین بانک ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

جمعی از بازنشستگان تامین بی اجتماعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۰۱:۱۳
اعتراف سخنگوی دولت: به 70 هزار نفر وام بدون ضامن پرداخت شد
و این در حالی است که از شروع و آغاز وام بدون ضامن تاکنون بیش از هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس هم هیچ اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
هنوز خبری از پرداخت وام بدون ضامن نیست
هنوز خبری از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه نیست چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: