کد خبر: ۹۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۵۱۴
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی، مدیرعامل بانک ملت را به عنوان نماینده بانک های غیردولتی به عضویت در هیات امنای صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک ها منصوب کرد.

با حکم وزیر اقتصاد صورت گرفت: انتصاب مدیرعامل بانک ملت به عنوان عضو هیات امنای صندوق بازنشستگی کارکنان بانک هابه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در این حکم خطاب به رضا دولت آبادی آورده است: نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های جنابعالی و به استناد بند ج ماده 12 اساسنامه صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک های ملی و ادغام شده، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات امنای این صندوق منصوب می شوید.
وزیر اقتصاد با بیان این نکته که همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی، پیش شرط موفقیت است، اظهار امیدواری کرده است که مدیرعامل بانک ملت با توکل به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مردم تمامی تلاش خود را به کار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
بنده از 7 بهمن به تمام بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بابت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامی مراجعه کردم ولی متاسفانه انجام نمی دهند. چرا در خواست رسیدگی دارم.
مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات تهران با سابقه ۳۲ سال و ۷ ماه از نسیم شهر
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
بنده از 7 بهمن به تمام بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بابت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامی مراجعه کردم ولی متاسفانه انجام نمی دهند. چرا در خواست رسیدگی دارم.
مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات تهران با سابقه ۳۲ سال و ۷ ماه از نسیم شهر
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۰۸:۵۹
تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۴۰۰
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ – ۱۹:۳۰
ماجرای وام بدون ضامن بازنشستگان / شما دریافت کردید؟
ماجرای وام بدون ضامن بازنشستگان / شما دریافت کردید؟قراربود بازنشستگان تنها با ارائه فیش حقوقی و نامه کسر از حقوق بتوانند وام ۵۰ تا ۱۰۰میلیونی بدون ضامن دریافت کنند. اما برخی از بانک‌ها از بازنشسته‌ها فیش حقوقی بالای ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌خواهند.
واین درحالی است که حقوق بنده بالای ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است متاسفانه هنوز هم وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را به من ندادند چرا؟
مرتضی – بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات
چند روز قبل هم مدیر بانک صادرات اعلام کرد کارمندان و بازنشستگانی که حقوق ماهانه خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به بانک صادرات وام ۱۰۰ میلیون تومانی بگیرند.
شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات چیست؟ اولین شرط این است که فرد حقوق خود را از این بانک دریافت کند. چه افرادی که شاغل باشند چه بازنشسته. بازنشستگانی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند، تنها با همان نامه می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند.

بنده در تاریخ ۱۰ و ۱۱ و۱۳ بهمن سه بار برای دریافت وام بدون ضمامن به بانک رفاه کارگران شهر گلستان، بانک سپه وصادرات در نسیم شهر بهارستان جاده ساوه رفتم متاسفانه انجام نداده اند ولی پاسخ و جواب قانع کننده ای به نمی دهند.
مرتضی – بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر با سابقه کار ۳۲ سال و ۷ ماه
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱:۵۵
چرا هنوز وام بدون ضامن بازنشستگان پرداخت نشده است؟
متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومان تومانی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی بهانه مختلف خودداری کردند و خودداری می کنند از رئیس کل بانک کل مرکزی و بازرسی ها بانک ها وغیره درخواست رسیدگی داریم
درضمن بهمن ماه بیش از هزار بار در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی پاسخگو و جوابگو نبوده و اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده اند چرا؟
کدام بانک ها تاکنون وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل پرداخت نمی کنند.
1 - بانک ملی
2 - بانک سپه
3 - بانک مسکن
4 - بانک رفاه کارگران شهرگلستان بهارستان جاده تهران ساوه کد شعبه 974
5 - بانک کشاورزی
6 - بانک توسعه صادرات
بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه تاکنون وام بدون ضامن را برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نمی دهند و متاسفانه خودداری کردند و خودداری می کنند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۵:۰۹
بسمه تعالی
جناب آقای علی صالح آبادی
رئیس کل بانک مرکزی
چرا مدیران بانک‌ها تاکنون به بازنشستگان شرکت مخابرات وام نمی دهند؟ متاسفانه بانک ها فقط به پولداران و سرمایه داران وام می دهند!
و این در حالی است که طبق اعلام معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، بیش از ۲ هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان وام بدون ضامن توسط ۱۱ بانک دولتی در بهمن پرداخت شده است.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
بانک ها وام بدون ضامن به بازنشستگان می دهند یا نه؟
چرا بانک ها به بازنشستگان وام بدون ضامن نمی دهند؟
دستور رئیس‌جمهور به بانک ها در سراسر کشور درباره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن متاسفانه تاکنون هیچ گونه انجام صورت نگرفته است و متاسفانه بانک ها برای پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین بی اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
بانک تجارت به چه کسانی وام 300 میلیونی و 500 میلیونی می پردازد؟
سوال اینجاست چرا بانک تجارت برای پرداخت وام 300 میلیونی و 500 میلیونی مشکل بودجه ندارد و فقط پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی مشکل بودجه دارد چرا؟
در این مدت یک و 10 روز بیش از هزار بار در مورد مورد وام بدون ضامن علیه بانک ها در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه، دولت، مسئولین، بانک مرکزی، و بازرسی ها بانک ها و نمایندگان مجلس هیچ اقدامی و کاری نکردند، خفه خون گرفتند و تاکنون سکوت اختیار کرده اند چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: