کد خبر: ۹۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۴۶
رئیس مجلس گفت: کارگروهی متشکل از آقای مصری از هیات رئیسه مجلس و اعضای هیات رئیسه و رئیس کمیسیون تلفیق و همچنین نمایندگان معترض تشکیل و ابهاماتی کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

کارگروهی برای رسیدگی به ابهامات درباره مصوبات کمیسیون تلفیق تشکیل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی و بعد از تذکرات الیاس نادران نماینده تهران و سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس اظهار داشت: در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق بعضا اختلاف نظرهایی دیده می‌شود که در سال‌های گذشته نیز بدین‌گونه بوده است.

وی افزود: قرار است کارگروهی با حضور آقای مصری از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق و نمایندگان معترض تشکیل شود تا این اختلاف‌نظرها مرتفع گردد.

رئیس مجلس تصریح کرد: هر تصمیمی که در این جلسه گرفته شود ملاک عمل خواهد بود. همچنین فرصت کافی برای تبصره‌هایی که به تازگی ثبت شده در اختیار نمایندگان قرار داده می‌شود تا پیشنهادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: