کد خبر: ۹۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد جاده چالوس و آزاد تهران-شمال خبر داد. وی علت این انسداد را بارش شدید برف و کولاک و پایین آمدن ایمنی مسیر دانست و گفت: مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه است.

برف وکولاک جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال را مسدود کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد جاده چالوس و آزاد تهران-شمال خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره گفت: از ساعت ۱۹:۳۰ امروز جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال در استان‌های البرز و مازندران مسدود شد.

وی علت این انسداد را بارش شدید برف و کولاک و پایین آمدن ایمنی مسیر دانست و گفت: مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و البرز گزارش شده همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و تهران گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: