کد خبر: ۹۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۴۳۳
مدیر کل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما و وزش باد شدید در ساعات عصرگاهی روز یکشنبه خبر داد و گفت: از چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، مه رقیق و بارش پراکنده باران همراه خواهد بود.

بهوای تهران سرد می‌شود/ ورود سامانه بارشی از چهارشنبهه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران امروز آسمان نیمه ابری در پاره‌ای نقاط به ویژه نواحی شرقی با بارش پراکنده و نیمه غربی و شمالی استان با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از عصر امروز شنبه، کاهش ابر، امشب کاهش نسبی دما و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در نواحی غربی و شمالی استان به ویژه در ساعات عصر و شب مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با مه رقیق و بارش پراکنده باران و در نواحی پرتردد در بعدی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: