کد خبر: ۹۰۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۹
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن چهار تن در حریق یک برج مسکونی در بلوار تعاون تهران خبر داد. خالدی اظهار کرد: چهار نفر فوتی آقا بودند. یکی از این افراد به دلیل سقوط از طبقه چهارم و سه نفر دیگر به دلیل دودگرفتگی جان خود را از دست دادند.

۴ فوتی و ۲ مصدوم بر اثر حریق در یک برج مسکونی در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن چهار تن در حریق یک برج مسکونی در بلوار تعاون تهران خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٠۴ امشب یک مورد حادثه حریق در یک برج مسکونی در بلوار تعاون، خیابان شربیانی شرقی، ساختمان آناهیتا به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی اظهار کرد: متاسفانه تاکنون این حادثه چهار کشته و دو مصدوم داشته است.

خالدی اظهار کرد: چهار نفر فوتی آقا بودند. یکی از این افراد به دلیل سقوط از طبقه چهارم و سه نفر دیگر به دلیل دودگرفتگی جان خود را از دست دادند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: