کد خبر: ۹۰۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۸۴
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از جان باختن یک مادر به همراه پسرش براثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای شهر مرزن آباد خبر داد

مرگ مادر و فرزند بر اثر گازگرفتگیبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از جان باختن یک مادر به همراه پسرش براثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای شهر مرزن آباد خبر داد

سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر یک مورد گاز گرفتگی در منطقه گویتر شهر مرزن آباد، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد یک مادر 47 ساله و پسر 14 ساله اش به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و بر اساس مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن حین خواب جان خود را از دست داده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان مازندران با ابراز تاسف از این حادثه از شهروندان خواست با توجه به فصل سرما، خطر گازگرفتگی را جدی گرفته و اصول ایمنی را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنند، تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: