کد خبر: ۹۰۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۱
در تصادف زنجیره‌ای چند خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون در جاده اهواز - خرمشهر تاکنون ۱۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

بتصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز - خرمشهر ۱۰ قربانی گرفته گزارش خبرداغ به  نقل از ایلنا، سخنگوی ا ورژانس کشور از کشته و زخمی شدن ۲۴ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز_ خرمشهر خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز - خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزاکوچک) در ساعت ۷:۱۰ صبح امروز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این تصادف برای ۶ دستگاه خودرو اتفاق افتاده است. در نهایت در این حادثه متاسفانه ۱۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند و ۳ نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند. حال سه نفر از مصدومان اعزامی نیز وخیم گزارش شده است.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور تاکنون متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تکمیلی/ تعداد کشته ها: ۹ نفر 

صداوسیما نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن ۹ نفر در تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو در محور اهواز-خرمشهر خبر داد.

عارف اصل شرهانی گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز-خرمشهر در ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز-خرمشهر ۹ قربانی گرفت

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۵دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند، افزود: دراین سانحه ۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

اصل شرهانی با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه با آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار داشت: خودروی رانا در آتش سوخت.

تکمیلی/

رئیس پلیس راه خوزستان به شبکه خبر گفت: در تصادف محور خرمشهر _ اهواز تا الان ۱۰ نفر فوت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: