کد خبر: ۹۰۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۰
دو تونل زیرگذر انسان رو و ماشین رو بین دوساختمان مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تهران مسدود و پلمب شد.

مبارزه با تخلفات ساختمانی از «پالادیوم» کلیدخوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، روز گذشته یکشنبه ۷ آذرماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدود سازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیر گذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

حمید محمودی شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رأی به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به رأی صادرشده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور رأی نهایی،حکم اجرا شد.

براساس گزارش سایت شهر، یکی از شعارهای دوره جدید مدیریت شهری برخورد با تخلفات ساختمانی بود که این اتفاق با دانه درشت‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: