کد خبر: ۹۰۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
امروز سامانه بارشی در اغلب مناطق نیمه غربی و به صورت پراکنده در شمال شرق و شرق کشور فعال است.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ / بارش باران در بیشتر مناطق نیمه غربی کشورامروز سامانه بارشی در اغلب مناطق نیمه غربی و به صورت پراکنده در شمال شرق و شرق کشور فعال است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی، امروز سامانه بارشی در اغلب مناطق نیمه غربی و به صورت پراکنده در شمال شرق و شرق کشور فعال است. بنابراین در استان‌های خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، غرب خلیج فارس، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، شمال و غرب فارس، زنجان، کردستان،جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در استان‌های یزد، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و لرستان است.

سه شنبه در مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان بارش باران و احتمال رعد و برق و در برخی مناطق یزد اصفهان و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر، پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه در بخش‌هایی از نوار غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: