کد خبر: ۹۰۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۲
زورگیر محله قلعه نو دستگیر شد. این زورگیر قصد داشته است انگشتر طلای زن افغان را بدزدد.

دزیدن انگشتر طلای زن افغان روز روشن در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر قلعه نو در حین سرقت از اتباع افاغنه، خبر داد. "سرهنگ جلیلیان" گفت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری211 قلعه نو در حال گشت زنی در محدوده طالب آباد، متوجه شخصی قوی هیکل می شوند که به صورت پیاده، راه یک خانم و دو آقا از اتباع افاغنه را سد کرده است.
گنده لات قلعه نو به زندان افتاد

وی افزود: ماموران سریعا برای بررسی موضوع در محل حاضر و فرد قوی هیکل به محض روئت پلیس ،اقدام به فرار می کند که طی تعقیب گریز و یک عملیات ضربتی متهم دستگیر می شود.

جلیلیان گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد سه تبعه کشور افغانستان در حال تردد در محل بودند که متهم راه آنان را سد کرده و با تهدید و توسل به زور، دو دستگاه تلفن همراه و دو عدد انگشتر طلای آنان را سرقت می کند،که در بازرسی از متهم، اموال شاکیان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری است، گفت: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: