کد خبر: ۹۰۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ کارمند یک شرکت تجاری که با ساخت فاکتور‌ها و حواله‌های جعلی ۱۵۰ میلیارد ریال تلفن همراه سرقت کرده بودند، خبر داد.

۲کارمند ۱۵میلیارد از شرکت به جیب زدندبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: اواسط مهر ماه امسال نماینده یک شرکت تجاری از خروج تعداد فراوانی تلفن همراه از انبار شرکت بدون مجوزهای لازم شکایت کرد.

رکنا، وی عنوان کرد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت که متهم یا متهمان با ساخت فاکتور و حواله های جعلی این اموال را از انبار شرکت خارج کرده اند و در بازار فروخته اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تصریح کرد: در تحقیقات پیچیده پلیسی جاعل این اسناد شناسایی و مشخص 2 تن از کارمندان این شرکت با همکاری یکدیگر این رسیدهای جعلی را طراحی کرده اند.

این مقام انتظامی در خصوص کشف اموال سرقتی و خسارت وارده به شرکت ابراز داشت: متهمان با فروش اموال سرقتی تعدادی املاک به نام خود خریده اند و  کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به شرکت را 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گفته سرهنگ دالوند متهمان  با دستور قضائی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: