کد خبر: ۹۰۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق صنعتی و پر جمعیت به ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / بارش برف در نقاط مرتفع و سردسیر / افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و البرزبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق صنعتی و پر جمعیت به ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

دوشنبه در برخی نقاط استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش باران، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط مرتفع و سردسیر فارس، کرمان چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش برف پیش بینی می‌شود.

سه‌شنبه در برخی نقاط کرمان، هرمزگان و غرب تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما و در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

جمعه در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق صنعتی و پر جمعیت به ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: