کد خبر: ۹۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۸
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: کسانی که در توفیق اخیر سپاه در درگیری با نیروی دریایی آمریکا، از دشمن طرفداری کردند، اضمحلال فکری و خودباختگی خود را به نمایش گذاشتند.

کسانی که در درگیری دریایی اخیر از آمریکا طرفداری کردند اضمحلال فکری خود را نشان دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر اخیر تعدادی از اصلاح طلبان در مخالفت با مقابله سپاه با نیروی دریایی آمریکا که به حمایت از سارقان نفت کشور پرداخته بود، گفت: طرفداری این اشخاص از آمریکا آن هم در شرایطی که بار دیگر نیروی دریایی سپاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته، نشان‌دهنده اضمحلال فکری آنان است.

وی افزود: بازپس‌گیری نفتکش ایرانی و فائق آمدن نیروی دریایی سپاه بر نیروی دریایی آمریکا دل هر ایرانی را شاد کرده و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است و این نشان‌دهنده اوج پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در سطح دفاع ملی و دفاع فراملی است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اگر اعتقاد ما بر این است که باید قدرت برتر منطقه باشیم که بعضی‌ها نمی‌خواهند این کار انجام شود، قدرت برتر منطقه برای ایجاد امنیت مردم و ملت‌ها باید باشد، نه قدرت‌های فرامنطقه‌ای.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی این اقتدار را برنمی‌تابند و همانند همیشه بهانه‌جویی‌هایی را داشتند و دارند به گونه‌ای که این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال می‌برند و نادیده می‌گیرند.

وی افزود: این اظهارنظر آنان نشان‌دهند خودباختگی‌شان است و باید بدانند با این تفکر هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند. با این تفکر هیچ استقلالی اتفاق نخواهد افتاد و هیچ توسعه و سازندگی ایجاد نخواهد شد و همین تفکر بود که باعث شد ما 8 سال در دولت یازدهم و دوازدهم بهترین فرصت‌ها را از دست بدهیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این تفکر در دولت قبل به صورت پیدا و پنهان حاکم بود و ملت از این تفکر مزبوحانه و ذلیلانه به شدت ناراحت هستند و تفکر حرّیت و آزادگی سردار سلیمانی که مبنای کار نیروی دریایی سپاه شده، مورد پسند مردم است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: